Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geerke schreef:volgens mij ook niet...maar ik zie alleen maar wilde konijnen in een ver stadium van myomatose.

Linea schreef:Ik zie niets vreemd aan dat oog hoor:) Maar ik weet natuurlijk niet hoe het er normaal uitziet, wat is er veranderd? Als ik het zo zie denk ik niet aan myxomatose maar als je twijfelt gewoon even een da bellen of langsgaan.

Linea schreef:Ik zie niets vreemd aan dat oog hoor:) Maar ik weet natuurlijk niet hoe het er normaal uitziet, wat is er veranderd? Als ik het zo zie denk ik niet aan myxomatose maar als je twijfelt gewoon even een da bellen of langsgaan.
(Denk het sinds dinsdag) Linea schreef:hmm oke want ik heb een voedster waarvan de oogjes altijd wat uitpuilend zijn en die zien er vergelijkbaar uit (naja uitpuilend is ook weer zo'n groot woord weet niet hoe ik het moet omschrijven). Terwijl mijn ram juist zijn oogjes wat dieper in zijn kop heeft liggen. Gedraagt je konijn zich verder normaal? 'grotere' ogen zie je ook wel eens bij pijn of stress.
Als ik het zo zie zou ik het even aankijken of het erger wordt. Jij kent je nijn zelf het beste en het is via deze foto lastig in te schatten of er echt iets is met het oog. Is het andere oogje hetzelfde? Ik ken het probleem van vaak naar de dierenarts gaan maar al te goedAfgelopen zomer zat ik er bijna iedere week maar als het moet moet het he xD Is hij ingeeënt?

Biggers schreef:Ben het eens met Linea.
@Linea
Ik neem aan dat je er ook mee bedoeld dat als je je nijn niet inent, dat je niet meteen myxo krijgt?
Mijn konijn ent ik nooit, omdat ik er nooit tijd voor heb.
Op zaterdag ben ik er nooit, en dan zijn die inentdagen.
En mn ouders zijn dan ook niet thuis, dus het lukt me gewoon totaal niet.