Mijn paarden had ik vanmiddag wat eerder uit de wei gehaald en in de bak gedaan i.v.m. met de regen en ook mijn ene paard is steeds op de koeien aan het letten. Elke keer als hij het (hele harde) loeien hoort kijkt hij op en hij loopt steeds naar de kant van de afrastering in de richting van de koeien (die hij niet vanuit de bak kan zien). Hij is niet onrustig, maar hij reageert er wel op. Ik heb hem al beloofd dat als ze het morgen nog doen dat we samen gaan kijken
Maar nu ben ik benieuwd, wat kan er met de koeien aan de hand zijn waardoor ze nu onafgebroken loeien?
Kan het zijn dat er kalfjes zijn weggehaald? Of omdat ze op een nieuw stuk wei staan? Ik kan zo niet direct zien dat er in de kudde iets is veranderd, maar ik had de kalfjes ook niet geteld... Misschien is er iemand die verstand heeft van koeien met een idee?
Groeten Saskia

Hier dacht ik ook aan...."Hey, haal die tweepoter hier es weg, ligt opt lekkerste stukje gras...Heeeeeeeeey!!!" 
) gekeken. Ik kan geen verandering zien. De kudde is nog steeds groot en er lopen ook nog steeds kalfjes bij. Maar zo als ik al zei ik weet niet precies hoeveel er bij liepen, dus het kan best zijn dat ze de grootsten er bij weggehaald hebben. Vanmorgen waren ze ook nog bezig.