Vandaag zijn we naar het asiel geweest want we nemen 2 nieuwe kittens en we hebben 2 erg leuke kittens gevonden, broer en zus!
Alleen vinden wij dat ze niet echt mooie namen hebben namelijk; Henk en Heidi en daarom willen wij ze een andere naam geven.
Heb al gekeken op van die sites met kattennamen maar daar staan zo verschrikkelijk veel namen op dus ik dacht laat ik een topic plaatsen waar mensen kunnen reageren met een leuke naam!

Ik zal ook een beetje info erbij geven misschien is dat ook nog wat makkelijker voor een naam kiezen:
Henk is een erg nieuwschierige kat hij klimt zo op je en gaat meekijken over je schouder hij is erg aanhalig en heeft een lieve uitstraling.
Hij is bijna helemaal zwart hij heeft alleen een wit vlekje op zn borst en heeft 2 witte achterpoten & wat wit op zn voorpootjes.
Heidi is nog wat kleiner want zij heeft waarschijnlijk een beetje een achterstand gehad maar het is echt een schat, ze is wel rustiger dan Henk ze komt wel bij je liggen maar springt niet gelijk op je zoals Henk.
Zij is ook bijna helemaal zwart maar heeft wel iets meer wit dan Henk, ik weet niet meer precies hoe de aftekeningen waren op Heidi.
Wij vonden Jip & Janneke ook leuk maar misschien weten jullie nog wel veel leukere namen dus leef je uit
! We gaan ze zaterdag ophalen.
Groetjes Marlies!