Vind het weer heel jammer want ik vind het hardstikke prachtig dat ik zoon beetje heel de dag als ik mn tuin in kijk al die vogels kan zien

Veel mussen ,kraaitjes ,duifjes, en nog wat andere vogels komen lekker bij ons in de tuin eten . Zo komen ze goed de winter door en het geeft me gewoon veel voldoening
Ik ben nu al een hele tijd een beetje de paria in ons straatje want ik heb namelijk vorige keer mijn 2 naastwonende buren erop betrapt dat ze lekker over me zaten te banketstaaf voor mijn deur ! Ik keek toevallig uit het raam en kon alles horen ik kookte van binnen dus ben naar beneden gegaan en heb ze geconfronteert ! Maarja het was natuurlijk allemaal NIET WAAR dus al ruzieent de deur dicht gesmeten dat ik hun gewoon zo scheinheilig vond dat ze het niet eens durfde toe te geven terwijl ik toch echt niet doof ben en alles duidelijk heb gehoort ! Sindsdien moet ik hier en daar wat opmerkingen aanhoren als ik dus weer is een weekend of een weekje naar mn moeder kom.
Afijn ik ben dus deze week begonnen met de vogels voeren je kon toevallig in de stad heel goedkoop vogelvoer inkopen en ik dacht nou dan sla ik flink wat in en dan kunnen die diertjes lekker eten en goed de winter doorkomen . Dus ik op het dak van de schuur lekker brood gegooit en in onze plantenbakken die aan onze schutting wat brood en strooivoer gedaan en ook vetbollen opgehangen en noten kortom alles wat een buitenvogel zich kan wensen !
En nu zeg de buurvrouw naast mij net dat ze niet meer wil dat ik brood in die plantenbakken aan de schutting doe want ze heb muizen gezien
MAAR wij hebben zoiezo wel ongedierte in de tuin want je kan geen velnis een nachtje buiten zetten in de tuin of het word aangevreten door de ratten of muizen .
Dat was al voordat ik begon met voeren
EN hun hebben zelf een voliere met allemaal parkieten en weet ik het in de tuin dus denk eerder dat die ongedierte daar al die tijd al op af komt !
Zo ik moest dit even van me af schrijven maar ik ben niet van plan te stoppen met voeren ik blijf zoiezo zaad in de plantenbakken doen en vetbollen en noten ophangen !

Buren ook weer happy