Dog Twister (Nina Ottosen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwelgje

Dog Twister (Nina Ottosen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 15:47

Wij hebben vandaag onze Dog Twister binnengekregen. Zijn er mensen die het kennen?
Het is voor onze hond die 2 keer per dag medicijnen moet krijgen en de laatste tijd steeds gefixeerd is op iets lekkers krijgen. Is ook niet zo gek natuurlijk, we stoppen de pilletjes in een stukje vlees ofzo dus hij wordt steeds beloond.
Nu wilden wij de Dog Twister gaan gebruiken om van het hele pillen geven een spelletje te maken en zodat hij een beetje moet werken voor zijn lekkers. Het schijnt erg leuk te zijn en de band met je hond nog meer bevestigen. Ik heb wat You Tube filmpjes bekeken en het vergt wel wat oefening maar het is wel heel grappig.
Hebben mensen hier er ervaring mee?

Anoniem

Re: Dog Twister (Nina Ottosen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 17:27

Ja, opzich een prima ervaring :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:25

jep heb hem een poosje geleend van iemand. De honden vonden het geweldig en hadden deze vrij vlot door. Vooral mijn x lab was er helemaal weg van. De kat vond deze overigens ook heel interessant maar kreeg het niet voor elkaar.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 21:24

Mijn 2 boefjes vinden de twister zo makkelijk dat ze daar eerst aan willen beginnen als ik met de nina ottison spelletjes bezig ben. Ze krijgen er elk 1, elk een andere, maar als ik de twister er bij pak willen ze allebei persee die :+ .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 08:39

Ja ik heb er eentje. :)
Mijn hond is er helemaal weg van. Als het goed is dan staat er op Bokt nog een filmpje van. :D

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 10:53

We hebben gisteren geoefend en ze vonden het super! Goede keuze dus.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 10:58

Ik heb ook de Dog Piramide. Daar is ze ook erg blij mee.
Het ding vliegt door de hele tijd heen en de hond al stuiterend er achteraan.
Met de Dog Twister is ze toch wel binnen 5 minuten klaar. Met de Dog Piramide kan ze wel een half uur zoet zijn.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:16

Mijn hond had m al direct door, is zo makkelijk voor m dat ik dat ding bij blijf vullen :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:17

Ja maar ze vinden t wel heel heel leuk merk ik.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:34

Ik heb drie van die hondenspellen, een twister, een schuifspel en een met losse blokjes en schuifjes. Ik heb vier honden en slechts één is intelligent genoeg om hier wat mee te doen.....das Dazzle. Die schuift, duwt alles razendsnel open en vindt het ook echt leuk. Gonzo snapt het schuiven niet, maar pakt wel het blokje (waar het koekje onder ligt) en loopt vervolgens met dat blokje in zijn bek naar zijn mand :D In de tussentijd heeft Luca (jatmoos van nature) allang dat koekie opgegeten. Die wacht dus totdat een andere hond iets omver gooit en springt er dan razendsnel tussen en vreet wat ze vreten kan!

Twiggy is het zusje van Dazzle en dat blijft een hele bijzondere, die gaat dus op haar gemak liggen naast zo'n spel en wacht.......heel erg lang totdat je die eigenlijk uit pure sneuheid dan ook maar een koekje geeft, want ja ze lag zo mooi te liggen :+

Grote hilariteit altijd met die dingen, ik heb er één nieuw gekocht, éen op de rommelmarkt (hahaha voor 2,50! en de twister op marktplaats voor een tientje).

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 13:10

Moet zeggen dat die van ons door het dolle heen waren gisteren. Niet normaal meer. En degene waarvan we hadden gedacht dat die het zo door zou hebben had er meer moeite mee dan onze ´dommie´:-)