Ik moet dit met jullie delen,ben zoooooooooo vreselijk blij namelijk.
Hier komt mijn verhaal........
Juni 2006 zijn we verhuisd naar waar we nu wonen.Mijn 3 honden en poes verhuisden natuurlijk met ons mee.
De poes die we hadden was een zéér aanhankelijke kat,vriendje van iedereen.Wij wonen naast een begraafplaats dus veel ouderen die elke dag onze kat zagen en dr een aai over de bolletje gaven
.Overdag lag ze lekker buiten in het zonnetje te soezen en 's avonds kwam ze eten en slapen.Tot het oktober 2007 was,ik was haar aant roepen maar ze kwam niet direkt.Ik dacht nog niet het ergste en had zoiets dat ze zo wel aan de deur zou zitten.
De volgende dag weer niets,ik begon me zwaar zorgen te maken want dat was niks voor onze kat om niet terug te komen.
Dus haar meteen als vermist opgegeven,bij Stichting Chip en alle andere mogelijkheden die er waren.(advertenties enz)
Helaas geen resultaat en ik zwaar in tranen.
Ik vreesde het ergste en dacht dat er iets gebeurd zou zijn en dat ze dus dood was.
Tot vanmorgen,dus 4 jaar later.............mn telefoon ging...............een aardige mevrouw was aan de andere kant van de lijn.Hallo met Tanja xxxxx,volgens mij hebben wij uw kat!
WHAAAAAAAAAAAAAT???!!!????

Mij viel echt alles uit mn gezicht
hahaha onze poes bij u?Na 4 Jaar?hoe? waar? HUH? Echt waar?enzenzSchijnt dus dat onze kat zo'n 15km verderop zit,naar mijn idee is ze dus destijds toch door iemand meegenomen
,iets wat ik altijd in mn achterhoofd had.Ze is nml zo aanhankelijk dat ze ook zo kon worden meegenomen.
Maar nu loopt ze dus bij die mensen sinds 3 weken en hun hebben dus laten nakijken op chip.En zie daar het is onze poes hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
4 Jaar heb ik haar moeten missen
,ik had haar al 11 jaar!!!Ze is dus nu 15 jaar.Ik ben zooooo gelukkig
,dat kunnen jullie je niet voorstellen.Ik heb nml ook op 30 sept jl mijn trouwe hond moeten laten inslapen op 16jarige leeftijd
en de hond en poes zijn samen opgegroeid!Ik ga haar vanmiddag ophalen als die mevrouw terug is van haar werk.Ik kan niet wachten tot het zo ver is hahaa ben zooo blij!!!
Na 4!!!!jaar onze poes weer terug,ohhhh wat een verrassing hahahaa heeeeeerlijk.
gezond beestje