hopelijk staat het goed hier
Wij hebben 3 honden. Nou ben ik niet zo'n honden mens. alleen toen ik mijn vriend ontmoeden had ik 1 hond en hij had er 2. het ging goed tussen de honden dus hadden we 3 honden.
Helaas zijn de honden van mijn vriend een beetje gedrag gestoord. (nou ja das misschien wel overdreven)
zijn hondjes zijn met de fles opgevoed. en komen uit het buitenland. Ze hebben dan ook geen opvoeding gehad. waardoor ze voor alles en iedereen bang waren toen ze bij mij kwamen. Ik ben hier veel mee bezig geweest en inmiddels gaat het beter.
Helaas heeft 1 van de 2 last van verlatingsangst. ze hangt ook erg aan de baas.
Als wij zijn werken zitten de honden bij mijn schoonouders zo zitten ze weinig alleen. Ik merk alleen dat de 1e teef dit niet fijn vind en zich hierdoor ongelukkig gaat voelen.
Ik vind het erg moeilijk om dat zo te zien. Daarom wil ik voor haar een goed huisje zoeken, iemand die alle aandacht en tijd voor haar heeft. Nu heb ik natuurlijk op marktplaats gekeken maar mensen waar ik op reageer klinken heel leuk enzo maar na een paar mailtjes haken ze altijd af
laatst ook weer, een vrouw die niet meer werkte en een zoon had klonk perfect maar nadat ze een foto zag stuurde ze. Er is geen klik. Nu vraag ik me af kan je van een foto al afmaken dat er geen klik is?Misschien heeft iemand nog een tip hoe ik een goed huisje kan vind en voor haar.
begrijp me niet verkeerd ik wil haar niet na de eerste beste doen. ze verdient echt het beste
Ik weet niet of je zoiets ook kan proberen in je buurt.