Mijn rammetje is een aantal weken geleden overleden waardoor ik bleef zitten met 2 voedsters. Die twee voedsters waren moeilijk te koppelen, dat heeft een halfjaar geduurd. Oorzaak: een enorm dominante Pruts. Maargoed, ik was bang dat Pruts en Kleintje samen niet zo lang goed zou gaan dus ben op zoek gegaan naar een nieuwe ram. Op Marktplaats kwam ik een hele leuke tegen, daar wezen kijken en hem meteen meegenomen. Maar, hij was nog niet gecastereerd dus eerst hakkie takkie weg zakkie.
Dat is nu 3 weken geleden en heb gisteren besloten ze al eens bij elkaar te zetten. Muis (de nieuweling) heeft al een aantal keer los in het hok gelopen terwijl Pruts en Kleintje dan in hun hok zaten dus ze konden al mooi aan elkaar wennen. Gisteren heb ik ze met een bak voer op neutraal terrein gezet en er is gewoon niets gebeurd.
Pruts knorde een paar keer en dan sprong Muis er even op om de dominantie te bepalen en dan was het klaar. Heb ze net weer op neutraal terrein samen gehad zonder voer en weer was er niets aan de hand. Dus net het hele hok ontsmet en de meeste geuren weggehaald en ze samen gezet... En het is net alsof ze al jaren bij elkaar lopen!!

Hier wat foto's van het nieuwe stelletje dikkerds.

Knap issie he?

Helemaal tevreden!

Laat je een berichtje achter?