Meeduimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Meeduimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:30

Eergisterenavond merkte ik op dat mijn kat erg sloom was, suf en een beetje 'afwezig'.
Misschien wat moe, dacht ik. Maar toen ze haar eten niet op wou eten ging er toch wel even een alarmbelletje rinkelen ;)
's Nachts binnengehouden, heeft ze heerlijk bij mij op bed geslapen ;) Maar de volgende dag was het ab-so-luut niet beter.
Ze wou wederom niet eten of drinken, sliep alleen maar en was erg kortademig, en ze zat soms te 'snurken'. Ze zat zelfs met haar mond open afentoe! Nou, ingeladen in de auto ;) en naar de dierenarts ermee... Deze dacht dat er misschien vocht achter haar longen zat o.i.d., want ze mankeerde niets aan haar hart en ze had geen koorts. Dus kat achtergelaten, foto's laten maken en anderhalf uur later terug bellen... Maar ze konden niks vinden op de foto's. Geen vocht, geen breuk of wat dan ook waardoor ze zo naar adem zou kunnen happen. Ze had helemaal niks. Nog een optie volgens de DA; ze heeft misschien iets gekneusd o.i.d. waardoor ze pijn heeft met ademen, dus dat dat zo moeilijk gaat en dat ze daardoor kortademig wordt... Dus had ze pijnstilling gekregen, nachtje overblijven en kijken of het wat beter ging vanochtend. Dat is helaas niet het geval :n Pfff als dierenliefhebber en het toch wel speciale band met haar hebben maak ik me gigantische zorgen... Wat als er dit gebeurt... wat als ze iets ernstigs heeft.... wat als ze morgenochtend niet wakker in haar bench zit bij de DA.... Maandag moeten we weer bellen, ze ligt nu aan een infuus (ik neem aan voor vocht etc., omdat ze dus al erg lang niets gegeten/gedronken had).... Maar ik vind het maar zielig hoor... Sowieso dat ze niet lekker is, maar ik ben eigenlijk de enige persoon die ze vertrouwt (dat is echt zo, niet een of andere penny-uitspraak _O- ) en nou zit ze daar in een vreemde omgeving, tussen allemaal vreemde dieren met vreemde mensen die haar 'pijn' doen... Pfff :')

Hopelijk vinden ze snel wat het is en komt ze er bovenop :(:)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:37

Ahw wat vervelend. Sterkte voor je kat. :(:)
Ik hoop dat ze er snel bovenop komt.
Hoe oud is ze?

Anoniem

Re: Meeduimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:50

1 jaar. :+ Dus nog erg jong voor ouderdomsverschijnselen oid :))

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:52

Ach gossie dat diertje... Heb pas ook de spanning gehad van een dier in de kliniek, en ook het heimwee heb ik erg gemerkt ( bij mijn hondje ) Zo sneu was dat, vertrouwde ook niemand en vond het niet leuk.... Hoop dat je poes heel snel weer in orde is en heel veel sterkte want dit is verschikkelijk om door heen te moeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:54

Sterkte voor je kat :(:)

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 23:41

Wat sneu voor je kat. Hopelijk komt de dierenarts er snel achter wat er aan de hand is. Beterschap voor haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 22:41

Ze weten niet wat ze precies had, maar was waarschijnlijk een shock o.i.d. van een klap...

Maar mevrouw is sinds vanavond weer terug aanwezig :D En ze is zoals vanouds weer overduidelijk aanwezig overigens >;) Dus ze voelt zich weer top :))