Hallo,Ik heb alles al gebeld, amivedi, asiel. Advertentie marktplaats.Dierenartsen in de buurt gebeld.maar niemand weet waar mijn kleine moosje is.Het gaat om moos.geboren 27 april 2011rood-wit.Ook is hij gechipt.Hij is gisterenavond van het balkon gevallen, daarna weggerend en is ook niet meer gezien.Weet iemand iets laat het me weten.http://link.marktplaats.nl/489979441link naar de advertentie op marktplaats.groetjes Karin
Maak flyers en hang deze in de buurt op. Dat is iets wat meer mensen zien dan marktplaats.Roep hem als het donker/rustig wordt, dan heb je de meeste kans dat hij reageert.Heel veel succes en sterkte!
misschien kun je op het advertentiebord in een nabij gelegen supermakt ook een oproep doen. Daar zijn ook veel mensen uit de buurt.succes!
nee helaas niet, heb gisterenavond nog geroepen en met een bakje brokjes geschud en rondgelopen en gefietst maar niets gehoord of gevonden.
ja helemaal zelf, wel bij de onderbuurvrouw maar dat maakt niet uit. Hij ziet er goed uit, maar ga wel even met hem langs de dierenarts.
Hij is toch niet helemaal ongeschonden thuis gekomen, hij loopt niet goed. afspraak bij de Dierenarts staat al.Bedankt voor jullie medeleven.