Gisteren kwam ik een leuk hok tegen die me wel ruim genoeg leek..

Ik heb de kooi inmiddels wat anders ingericht met hangmatjes enz.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wat een leuke ratjes heb je ook 

ziet er ook leuk uit, zo dat ruime hok
het is de XL Tower hihi. Kon me bericht niet meer aanpassen dus ik dacht plaats ik nog even een berichtje hihihi. Maar ik vind je ratjes echt beeldschoon en ze hebben echt mazzel met zo'n geweldige kooi!!! MirandaNH schreef:Leuk! Een ferplast furet xl, erg mooie en ruime kooi.. ruimte genoeg voor uitbreidingwat een leuke ratjes heb je ook
Edit: Ohja op de foto van de ratjes lijkt het alsof ze op zaagsel zitten, heb je dit nu ook voor ze? Want zaagsel is de slechtste bodembedekking voor ratjes (goede zijn oa: houtsnippers, aubiose of ecobed). Ik denk ik vraag het nog even hihi

Lisa_H schreef:MirandaNH schreef:Leuk! Een ferplast furet xl, erg mooie en ruime kooi.. ruimte genoeg voor uitbreidingwat een leuke ratjes heb je ook
Edit: Ohja op de foto van de ratjes lijkt het alsof ze op zaagsel zitten, heb je dit nu ook voor ze? Want zaagsel is de slechtste bodembedekking voor ratjes (goede zijn oa: houtsnippers, aubiose of ecobed). Ik denk ik vraag het nog even hihi
Ik vind het er persoonlijk meer uitzien als hennep (de aubiose dus), daar hebben de mijne ook een poos opgezeten
Maar ontopic, wat een enorme leuke ratsels ^^
we weten het niet haha.