Mijn nieuwe rattenhok..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_14

Mijn nieuwe rattenhok..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 11:51

Ik heb sinds een 2 weken weer 2 ratjes, ik heb ze impulsief gekocht (op de reptielenbeurs) dus had nog geen geschikt hok, dus zaten ze tijdelijk in een gerbilhok..

Afbeelding

Gisteren kwam ik een leuk hok tegen die me wel ruim genoeg leek..

Afbeelding

Ik heb de kooi inmiddels wat anders ingericht met hangmatjes enz. :)

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:05

Leuk! Een ferplast furet xl, erg mooie en ruime kooi.. ruimte genoeg voor uitbreiding :D wat een leuke ratjes heb je ook <3

Edit: Ohja op de foto van de ratjes lijkt het alsof ze op zaagsel zitten, heb je dit nu ook voor ze? Want zaagsel is de slechtste bodembedekking voor ratjes (goede zijn oa: houtsnippers, aubiose of ecobed). Ik denk ik vraag het nog even hihi

Anoniem

Re: Mijn nieuwe rattenhok..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:05

Leuk hok! :)
Leuke ratjes ook!!

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 19:06

Haha wat grappig! :D ziet er ook leuk uit, zo dat ruime hok :D

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 22:51

haha zie nu pas dat ik de kooi verkeerd vernoemd heb :P het is de XL Tower hihi. Kon me bericht niet meer aanpassen dus ik dacht plaats ik nog even een berichtje hihihi. Maar ik vind je ratjes echt beeldschoon en ze hebben echt mazzel met zo'n geweldige kooi!!!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:56

Heerlijk zoveel ruimte voor ze.

Maar ga wel mee met Miranda, voor zover je het niet allang zelf weet: nooit op zaagsel zetten..

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:08

MirandaNH schreef:
Leuk! Een ferplast furet xl, erg mooie en ruime kooi.. ruimte genoeg voor uitbreiding :D wat een leuke ratjes heb je ook <3

Edit: Ohja op de foto van de ratjes lijkt het alsof ze op zaagsel zitten, heb je dit nu ook voor ze? Want zaagsel is de slechtste bodembedekking voor ratjes (goede zijn oa: houtsnippers, aubiose of ecobed). Ik denk ik vraag het nog even hihi

Ik vind het er persoonlijk meer uitzien als hennep (de aubiose dus), daar hebben de mijne ook een poos opgezeten :)

Maar ontopic, wat een enorme leuke ratsels ^^

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:10

Ziet er goed uit :D

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 16:33

Lisa_H schreef:
MirandaNH schreef:

Ik vind het er persoonlijk meer uitzien als hennep (de aubiose dus), daar hebben de mijne ook een poos opgezeten :)

Maar ontopic, wat een enorme leuke ratsels ^^

hmm ik vind het toch meer naar zaagsel duiden maar goed :P we weten het niet haha.
de ratjes vind ik echt enorm cute <3