Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

love_western schreef:Maar ze is sinds gister gelukkig niet meer aggresief. Sinds ze contact heeft gehad met mijn nijnen. Weet alleen niet als ze nog last heeft van voedernijd. Het lijkt alleen een heel onzeker konijn. Maar ze zit nou in de groep. Alleen 1 had zijn bui niet. Want die zat gegeven moment naar iedereen te snauwen. Maar dat is nu over
Vind het echt mooi om te lezen/zien hoe konijnen opknappen als ze een maatje(s) krijgen.Sizzle schreef:Ik zou haar laten catreren, grote kans dat haar hormonen haar in de weg zitten
Iedere keer als ik een voedster dat te heftig reageert laat castreren zitten er cystes op de eierstokken.
Ik kan nu alles gewoon met haar doen.
Voorheen was ze altijd een schatje. Ik heb gehoord dat het de 'pubertijd' kan zijn. Na een bepaalde tijd ging het idd ook weer over, en was ze weer dat lieve konijn waar je alle mee kan.
Aurelia schreef:Ik weet niet hoe oud ze is, maar mijn konijn had ook een periode waar ze 'agressief' was. Dus aanvallen als je in het hok komt, eten wilt geven, etc. En ze had een zeeeee van ruimte in haar hokVoorheen was ze altijd een schatje. Ik heb gehoord dat het de 'pubertijd' kan zijn. Na een bepaalde tijd ging het idd ook weer over, en was ze weer dat lieve konijn waar je alle mee kan.
Dit heb ik ook maar 1 keer meegemaakt![]()
Ze was trouwens ook een voedster, en we snapten echt niet waarom ze zo 'vals' opeens was. Maar het verwaterde gewoon en was weer een schat!
love_western schreef:Aurelia schreef:Ik weet niet hoe oud ze is, maar mijn konijn had ook een periode waar ze 'agressief' was. Dus aanvallen als je in het hok komt, eten wilt geven, etc. En ze had een zeeeee van ruimte in haar hokVoorheen was ze altijd een schatje. Ik heb gehoord dat het de 'pubertijd' kan zijn. Na een bepaalde tijd ging het idd ook weer over, en was ze weer dat lieve konijn waar je alle mee kan.
Dit heb ik ook maar 1 keer meegemaakt![]()
Ze was trouwens ook een voedster, en we snapten echt niet waarom ze zo 'vals' opeens was. Maar het verwaterde gewoon en was weer een schat!
Zou je het topic mischien willen doorlezen? Sinds ze samen zit met de andere nijnen. Is haar gedrag compleet veranderd.
En eigenaresse zei dat ze 6 maand was. Maar ik heb zelf 3 nijnen rondlopen van die leeftijd. En ze is veel groter. Dus pubertijd is ze voorbij.
En ik heb hier nog nooit een aggresief konijn gehad.
Dus als ik jou was zou ik gewoon een maatje voor je nijn kopen. Worden ze veel gelukkiger van.

Nu ben ik meer into de cavia's.