Wat vragen aan de fokker van je herplaatser?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pentax

Wat vragen aan de fokker van je herplaatser?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 11:03

Ik heb door speuren uitgevonden wie allemaal vorige eigenaar zijn van mijn hond.
Nu heeft mijn hond nogal een dubieus aantal eigenaren (5 voor mij zonder fokker meegeteld) gehad in korte tijd, maar kan nergens uitvinden hoe dit nou komt.
Ik heb haar nu bijna 2 maanden en het is een hond uit duizenden, een :? moment dus.

historie:
Het betreft een terveurenaar van een fokker die werkmechelaren fokt, ze is verkocht aan een gezin (mevr is volgens google BC fokker!) maar moest weg omdat mevrouw zwanger werd? (ik heb ook een kind en gaat super!)
Toen kwam ze bij een meneer die haar in duitsland trainde voor politiehond, foto's gevonden op internet, alleen had ze hier kort haar? (geschoren?).
Daar is ze heel kort gebleven, volgens haar paspoort is ze toen nog 2maal verhuist en daarna kwam ze bij een manege uit in nederland. Waar ze weg moest omdat ze te waaks was, en een raar verhaal over dat ze niet apporteert. (Ze zat ook onder de bijtwonden?) Vanaf dat punt is ze van mij, ze is nu net 2 geworden.

Wat kan ik het best vragen aan haar fokker?

Anoniem

Re: Wat vragen aan de fokker van je herplaatser?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:47

Ik denk dat dit hele verhaal niet klopt :)
Meestal scheren ze honden niet (het kán wel ;) )

Wat je kunt vragen? Iets over de moeder en vader?

princesmax

Re: Wat vragen aan de fokker van je herplaatser?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:49

een kortgeschoren tervuerense herder? volgens mij klopt dit verhaal niet.
hoe kom je aan de informatie en hoe weet je zo zeker dat het over dezelfde hond gaat?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 15:52

Ik bedoel dit absoluut niet banketstaaf, maar waarom zou je iets aan de fokker willen vragen als je zelf niet weet wat je heel erg graag over haar wilt weten!??!
En zeker wanneer het zo goed tussen jullie gaat!!