Hier mijn grasparkietjes weer eens op de foto. Het broedseizoen is afgelopen en de eindstand is 28 grasparkietenbaby's dit jaar! Ik heb nu in totaal 38 parkietjes in mijn voliere. Ik kan echt geen genoeg van ze krijgen, kan er echt van genieten om gewoon te staan kijken. Ze zijn zo speels en ondeugend en gewoon lief en leuk!
Hier een fotootje van mijn voliere. Mijn vriend heeft laatst een reuzenrad voor de parkieten gebouwd. Dit vinden ze echt geweldig, zitten vaak van stokje naar stokje te wippen en blijven soms een heel rondje zitten als hij ronddraait. Je ziet hem in het midden.

Hierbij mijn grasparkietjes!

"Hallooo wat moet dat?"

Twee nieuwe parkietjes die ik afgelopen weekend in Zwolle op de vogelbeurs heb gekocht. Wou al een tijdje graag bonte.

Vooraan is een jonkie die gisteren is uitgevlogen.

Mr. Blue Sky

Een jong van Origami en Lou

Jong van Mikado en Fay.

Ook een jong van Mikado en Fay. Fay en Mikado hadden nu een nestje met 8 (!) jongen, maar het is allemaal goedgegaan.

Gezellig op een rijtje.

Surimi. Samen met Sushi heeft hij dit jaar 7 jongen gehad in 2 nestjes.

Mr. Blue Sky en Mevrouw Yamamote in love, jong van Sushi en Surimi zit bovenop de liefde af te kijken hihi.

Otazu, een al wat oudere dame.
En wat vinden jullie van ze? Mocht er iemand interesse hebben in een jong grasparkietje, jullie zijn welkom
Ze zitten hier zeker niet in de weg, maar als ik er iemand blij mee kan maken mogen ze naar een nieuw baasje.Groetjes Tessa

.