Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LizzyLover schreef:Als het kon zou ik hem idd allang weg hebben gehaald, maar ik weet niet waar het geitje nu verblijft.
Als ik de dierenbescherming bel, komen die dan meteen in actie? Aangezien het geitje er morgen wss al niet meer is.
Dus even voor de duidelijkheid, ik kan er niks aan doen, het moet echt van buitenaf komen.
Ik ken zijn vrienden niet, alleen de gene die jarig zijn, maar meer alleen van gezicht. Dus ik kan daar moeilijk aan kloppen om dat geitje op te komen halen, ze zullen me dan heel hard uitlachen denk.
2e edit; Ik heb hem al gezegt dat ie hem naar mij mag brengen en dat ik er dan wel een plaatje voor zoek, maar helaas ze hadden hem al aan dat meisje belooft.
Het gaat hier trouwens op de leeftijd 20/25.
Dan kun je rustig gaan kijken waar je hem gaat plaatsen ofzo. Die geit overleeft het was een paar dagen in de stal. Je heb bij de welkoop ook kleine zakjes brokkken te koop, die kun je kopen, en dan 1 handje per dag
LizzyLover schreef:Ik heb mijn neef net gesproken, hij zegt dat hij een uurtje blijft en dan word hij over het hek bij een boederij gezet. Ook slecht, maar gelukkig wel beter als in een tuin. Die mensen op die boederij hebben meerdere 'gedumpte' dieren dus ik denk dat hij daar kan blijven.
LizzyLover schreef:Ik heb mijn neef net gesproken, hij zegt dat hij een uurtje blijft en dan word hij over het hek bij een boederij gezet. Ook slecht, maar gelukkig wel beter als in een tuin. Die mensen op die boederij hebben meerdere 'gedumpte' dieren dus ik denk dat hij daar kan blijven.