Ik had even een vraagje omdat ik het op internet niet zo snel zie staan.
Mijn katten zijn gister naar de dierarts geweest en hebben een wormenkuur gehad. Nou kwam ik vanochtend beneden en zag ik een klein beetje kots liggen. Nou is dat natuurlijk wel een paar uur na het dierenarts bezoek en er zat ook geen pilletje tussen het kots ofzo maar ik wou toch even weten of zijn lichaam het pilletje nou goed heeft opgenomen?
Weet iemand hoelang het duurt dat het pilletje geholpen heeft?
Kentaro
Geplaatst: 30-09-11 10:03
Onze honden hebben er ook last van! Nu denk ik aangezien er een aantal uur tussen zit, dat het wel is opgenomen. Volgende keer misschien een ander middel proberen!? (dat hielp bij ons wel)
ik zou de dierenarts even vragen. Ik heb van die pasta, bij mijn kat hielp het om het op nuchtere maag te doen. Gewoon 's avonds voor het slapen gaan eten weghalen en 's ochtends dat spul geven, hij heeft daarna nergens meer last van gehad. Was op advies van de dierenarts, bij eerste keer had hij ook overgegeven (toen had hij wel eten gehad).
Als het 4 uur na het geven van de wormkuur is dan is er niks aan de hand.
Wormkuren die op nuchtere maag gegeven moeten worden zijn wormkuren zoals exil en zijn geen goed werkzame middelen en veel dieren kunnen deze ook niet verdragen.
Ok bedankt voor de informatie.. De dierarts heeft de pil zelf gegeven dus dat doen we niet zelf.. Maar het overgeven was veel later dan 4 uur dus dan is het goed opgenomen Bedankt!