hallo! zijn jullie daar weer!? word ik toch gewoon even ruw uit mijn schoonheidsslaapje gehaald
kennelijk is het weer tijd om mezelf weer eens op bokt te laten zien, want het baasje haalt weer regelmatig dat zwarte kastje te voorschijn. En ik moet wel heel geduldig zijn, want heel handig is ze niet met dat kastje

ik wacht nog wel even hoor, baasje. Doe rustig aan, neem je tijd
ik vertel ondertussen wel even wat ik zo allemaal doe in het dagelijks leven 
Ik ben een druk bezette pup
1x in de week ga ik naar de puppy-cursus. Dat is leuk, want dan mag ik lekker met leeftijdgenootjes spelen. Verder moet ik zit en af en dat soort ongein oefenen
dat kan ik al lang, maar goed, ik doe maar gewoon mee
2x in de week ga ik ook nog naar de kringgroep, gezellig met allemaal andere (grote) Duitse herders. Daar mag ik lekker speuren en aan pakwerk doen
ze zeggen dat ik een fijne hond ben om mee te werken, logisch ook, want ik weet heus wel wat ik daar moet doen hoor

Dat is mijn maatje Duutse, een knappe reu van 8 maanden oud
Duutse wil altijd met me spelen, dus dat is een hond naar mijn hart
Natuurlijk wordt er niet alleen maar gespeeld, er wordt ook hard gewerkt. Om dat te bewijzen hier een paar actiefoto's:

ringlopen met Angelina. We oefenen hard voor de jonge hondendag over anderhalve week. Daar wil ik me natuurlijk van mijn beste kant laten zien. De looks heb ik in elk geval wel
En dan pakwerk... Die man met die zak is heel vervelend
Als ik straks wat groter ben zal ik hem eens goed te grazen nemen

Overigens ben ik veel sterker, want ik ben degene die uiteindelijk de zak heeft
En tja, van al dat harde werk worden kleine hondjes toch wel moe. Dus op zijn tijd even lekker uitpuffen!

En dit ben ik vandaag. Kijk vooral even naar mijn prachtige oortjes, die staan nu ook echt rechtop!

Tot over een week of 2
ik zal mijn baasje wel even opdragen om mooie foto's te maken tijdens de jonge hondendag, dan laat ik me van mij beste kant zien
Het is dat ze aan het wisselen is, maar ze kan zo verder op de worst bij het pakwerk. En dat na een paar weken trainen
en erg fijn dat ze aan zoveel dingen meedoet, jullie hebben er duidelijk plezier in!!
dat zou mijn hond toch zeker niet doen!?