Pup Bentley weer eens ITP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Pup Bentley weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 23:10

:O hallo! zijn jullie daar weer!? word ik toch gewoon even ruw uit mijn schoonheidsslaapje gehaald :Z
kennelijk is het weer tijd om mezelf weer eens op bokt te laten zien, want het baasje haalt weer regelmatig dat zwarte kastje te voorschijn. En ik moet wel heel geduldig zijn, want heel handig is ze niet met dat kastje 8)7
Afbeelding

Afbeelding
ik wacht nog wel even hoor, baasje. Doe rustig aan, neem je tijd 8)7 :roll: ik vertel ondertussen wel even wat ik zo allemaal doe in het dagelijks leven :j

Ik ben een druk bezette pup :):) 1x in de week ga ik naar de puppy-cursus. Dat is leuk, want dan mag ik lekker met leeftijdgenootjes spelen. Verder moet ik zit en af en dat soort ongein oefenen :O dat kan ik al lang, maar goed, ik doe maar gewoon mee :+

2x in de week ga ik ook nog naar de kringgroep, gezellig met allemaal andere (grote) Duitse herders. Daar mag ik lekker speuren en aan pakwerk doen 8-) ze zeggen dat ik een fijne hond ben om mee te werken, logisch ook, want ik weet heus wel wat ik daar moet doen hoor >;)

Afbeelding
Dat is mijn maatje Duutse, een knappe reu van 8 maanden oud <<) Duutse wil altijd met me spelen, dus dat is een hond naar mijn hart :))
Natuurlijk wordt er niet alleen maar gespeeld, er wordt ook hard gewerkt. Om dat te bewijzen hier een paar actiefoto's:

Afbeelding
ringlopen met Angelina. We oefenen hard voor de jonge hondendag over anderhalve week. Daar wil ik me natuurlijk van mijn beste kant laten zien. De looks heb ik in elk geval wel ;)

En dan pakwerk... Die man met die zak is heel vervelend _-:( Als ik straks wat groter ben zal ik hem eens goed te grazen nemen ~~}>
Afbeelding
Afbeelding
Overigens ben ik veel sterker, want ik ben degene die uiteindelijk de zak heeft :Y)

En tja, van al dat harde werk worden kleine hondjes toch wel moe. Dus op zijn tijd even lekker uitpuffen!
Afbeelding

En dit ben ik vandaag. Kijk vooral even naar mijn prachtige oortjes, die staan nu ook echt rechtop! *D
Afbeelding

Tot over een week of 2 :wave: ik zal mijn baasje wel even opdragen om mooie foto's te maken tijdens de jonge hondendag, dan laat ik me van mij beste kant zien :evaw:

Wilawander

Re: Pup Bentley weer eens ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:16

Wauw ze wordt steeds mooier. En wij vinden het heel leuk dat jullie naar de kringgroep gaan. Altijd leuk als er wat met de hond wordt gedaan qua hondensport en ze vinden het zo leuk.

Ze heeft een typische Aylah kop nu. Heel mooi. En heel mooi donker.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 23:21

Ze is niet van het veld af te slaan, ze vindt het echt geweldig! :) Het is dat ze aan het wisselen is, maar ze kan zo verder op de worst bij het pakwerk. En dat na een paar weken trainen _O-
Mensen daar vinden het ook heel erg leuk, want ze pikt alles na 1x al op. (Tot grote ergernis van het baasje van Duutse, want die wil nog steeds niks) :+

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:54

Chantal, ze is echt knap aan het worden. Die oren zijn echt super mooi nu! (al had dat andere wel een groot aaaaahhhh effect).

Super dat jullie zo actief zijn met haar. Jonge hondendag komt vast goed!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:18

Mooi is ze <3 en erg fijn dat ze aan zoveel dingen meedoet, jullie hebben er duidelijk plezier in!!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:46

amy_leftover schreef:
Ze is niet van het veld af te slaan, ze vindt het echt geweldig! :) Het is dat ze aan het wisselen is, maar ze kan zo verder op de worst bij het pakwerk. En dat na een paar weken trainen _O-
Mensen daar vinden het ook heel erg leuk, want ze pikt alles na 1x al op. (Tot grote ergernis van het baasje van Duutse, want die wil nog steeds niks) :+

Is toch super? doet Aylah ook die leert ook onwijs snel. Maar ook onwijs snel ongein hahahaha . Doen jullie ook al speuren? of de vereniging? hoe eerder je daar mee begint hoe makkelijker straks.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:03

Wat een schatje!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:14

Weer een mooie update van die lieve Bentley :+:

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:20

Wat leuk! Ik vind herders normaal gesproken nooit zo bijzonder, maar deze heeft wat! Heel grappig om te zien dat ze het "werken" zo ontzettend leuk vindt :) ben benieuwd hoe 'gevaarlijk' ze zometeen als grote meisjes hond is ;)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 13:03

Wilawander schreef:
amy_leftover schreef:

Is toch super? doet Aylah ook die leert ook onwijs snel. Maar ook onwijs snel ongein hahahaha . Doen jullie ook al speuren? of de vereniging? hoe eerder je daar mee begint hoe makkelijker straks.

Speuren heeft ze nu 2x gedaan en dat ging eigenlijk ook direct volgens het boekje. Leuk om te zien ook, zodra ze buiten het spoor komt gaat die kop omhoog en verbetert ze zichzelf direct. Ze vindt alles leuk en zo wordt ze mooi fysiek en mentaal uitgedaagd. Hebben wij er thuis geen kind meer aan :+

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 13:28

+:)+

Maare dat er geen kind meer aan hebben daar geloof ik niks van :')

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 13:45

nou vooruit, het eerste half uur hebben we rust, daarna begint het spektakel weer van voor af aan :') laatst dacht ik na het speuren dat ze veel te moe was om ook nog pakwerk te doen. Een half uurtje na het speuren kwam ik bij de auto en was ze kennelijk al weer helemaal opgeladen, want ze ging in 1 streep richting het veld :+ Maar verder is ze toch vrij makkelijk hoor. De bench is inmiddels weg en ze kan goed alleen blijven. +:)+ Enige wat ze dus doet is op de bank gaan liggen, maar goed, als dat alles is.....

iedereen bedankt overigens voor de leuke reacties!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:21

Die groeit echt als kool zeg! Ze wordt langzaam aan steeds meer hond, het pup gaat eraf. Leuke foto´s en update weer! Ben benieuwd hoe ze het op de jonge hondendag doet!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 21:32

dank je suzan! :) ze groeit inderdaad hard, wij zelf zien dat haast niet, maar andere mensen wijzen ons daar steeds op.
als ik oude foto's terug kijk, zie je pas echt goed hoe enorm ze gegroeid is in die paar maanden

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 21:45

wat een schoonheid , die oren GEWELDIG !

En die bal :')

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 22:01

die bal lag op het hondenveld en was al in deze staat hoor :P dat zou mijn hond toch zeker niet doen!? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 23:56

Wat een leuke pup heb je! <3

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 11:03

dank je :)

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:28

wauw wat een leukerd! ^^

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 10:15

dank je :) vind die van jou ook prachtig :j Volgens mij zijn ze ongeveer even oud of niet? (± 5 maanden) ik had zelf ook wel een langhaartje willen hebben, maar mijn vriend wilde liever korthaar.
uiteindelijk maar gewoon een leuk hondje uitgezocht en dat bleek dus een korthaar :Y)

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 14:31

wat een knapperd en jeetje wat word ze al groot zeg!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 14:40

ja hè!? het valt ons natuurlijk niet zo op, omdat we haar dagelijks zien, maar iedereen zegt steeds dat ze zo groot is geworden.
Toevallig vorige week nog eens de foto's erbij gepakt van toen we haar net hadden opgehaald en dan valt het pas op hoeveel ze inderdaad al gegroeid is :wow:

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 16:28

Dit filmpje kreeg ik maar niet online, maar nu dus toch eindelijk gelukt! :)
Bentley met de andere herders van de kringgroep, toen ze een middagje gingen zwemmen. Zelf durfde ze nog niet zo goed :')