Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_San87_ schreef:Euh... Ik vind het vooral raar dat je je katten langere tijd gewoon helemaal alleen laat en ze het maar uit laat zoeken.
Maar goed, de vruchten heb je daar nu van geplukt en dat zal vast een leermoment zijn. Ik weet niet wat er gebeurd kan zijn, misschien was de vogel vergiftigd? Misschien is de kat overreden? Misschien is hij gewoon verdwaald en zit ie morgen gewoon weer op de stoel in je caravan. Ik duim voor je dat het laatste het geval is.
Joycebunny schreef:gewoon alleen laten? We 'wonen' er elk weekend, van vrijdagavond tot zondagavond. Woensdag zitten we er ook de hele namiddag.. Ze kunnen trouwens binnen en buiten. Er zijn ook mensen die vast op de camping wonen dus er is altijd iemand aanwezig etc.. Als de katten er niet gelukkiger waren zouden ze gewoon mee naar huis komen. Als het gaat vriezen komen ze normaal gewoon naar huis. Aandacht hebben ze iig genoeg
Overreden betwijfel ik trouwens. Op de camping (zeker het deel waar wij zitten) rijden amper auto's en er geldt een beperking van max. 15km/u
. Je moet gewoon op je beesten letten, vind ik.
? 
Joycebunny schreef:Hmm ja ik hoop het beste.. Hij is volgens de DA nog kerngezond en fit voor z'n leeftijd maarja kan altijd he..
Als hij vrijdag nog niet terecht is ga ik toch maar posters maken denk ik!
@_San87_ : zoals hierboven gezegd kunnen ze prima voor zichzelf zorgen
De camping is trouwens immens groot, volledig omheind en ik kén mijn katten. Die zijn nooit lang weg en die gaan al helemaal niet zo ver van de caravan, laat staan de camping af. Zeker de oude doet meestal hoogstens een ommetje
.
.
er zijn wel mensen met katten maar die wonen er vast, of komen net als ons enkele dagen per week naar de camping
het verbaasd mij toch wel dat je zon oudje alleen achterlaat, (maatje of niet doet er niet toe) een oudere kat vergt meer aandacht. de kans is nu heel groot dat hij jullie aan het zoeken geslagen is en nu verdwaald is. vergeet niet dat een oudere kat kan gaan dementeren en hierdoor erg in de war kan raken. ik hoop dat je hem snel weer terug vind en die fout niet meer maakt, neem je dieren alsjeblieft mee naar huis!