het was te laat om naar de DA te gaan dus maar even apart in een klein kooitje gezet zodat ze zo min mogelijk het pootje kon belasten mocht ie eventueel uit de kom geschoten/gebroken zijn.
vanmorgen om 8u gelijk de DA gebeld, maar we konden pas om kwart voor 4 terecht

Dus wij om half 4 in de auto richting de DA, en hij dacht ook aan een heup uit de kom.
Nou om een lang verhaal kort te maken:
Elmo is nu opgenomen bij de DA en ligt ongeveer nu (5u) met een roesje onder het röntgenapparaat om te kijken wat er aan de hand is.
We worden tussen half 6 en half 7 gebeld met de uitslag, en dan kunnen we haar hopelijk snel weer ophalen.
Duimen jullie mee voor mijn kleine monster??

edit:
terwijl ik dit aan het typen was ben ik gebeld door de DA, er was een afspraak afgezegd waardoor ie eerder met Elmo kon beginnen.
Op de foto was, gelukkig, niks (meer) te zien, hij vermoed dat de heup weer teruggeschoten is tijdens het onderzoek wat ie heeft gedaan toen Elmo onder narcose was.
Ze heeft nu weer een prikje gekregen om bij te komen, en krijgt nu ontstekingsremmende pijnstillers.
Als alles goed gaat en ze weer helemaal bij is, en ze belast het pootje weer normaal dan mogen we haar komen ophalen.

. Succes met haar, gebruikt ze haar pootje nu wel weer helemaal?
) alleen haar temp is nog wel erg laag: 35,9