Britt heeft een tijdje lang heel erg vlooitjes gehad, dus daar heeft ze al heel erg pech mee gehad. Gelukkig
heb ik nu advantage gehaald, en dit werkt uitstekend! Bedankt voor alle tips daar nog voor.
Goed, ik mevrouw in haar reismandje stoppen, en ze ging me toch tekeer als een dolle stier. Het is de liefste kat
die ik heb meegemaakt in mijn leven, dus hier had ik niet echt opgerekend. Nou ja dat is nog tot daar aan toe natuurlijk.
Ze was een beetje aan de lichte kant, maar dat vond de dierenarts niet zorgwekkend. Nou mevrouw klaar voor de operatie en t baasje ging naar school. Kom ik dus net uit school, haal Britt weer op. Verteld de assistente eerst even leuk hoe slim onze kat is. Ze heeft haar
reismandje gesloopt, en kreeg alle verblijfjes open bij de dierenarts.
Toen moest ik even wachten op de dierenarts, want ze moesten me nog wat vertellen. Bleek dat ze me hadden proberen te bellen want mevrouw heeft een gezwel onder haar tong. Goed, telefoonnummer klopte niet, en ze vondt het er te zorgwekkend uitzien om het te laten zitten en hebben het dus verwijderd. Anders had ik natuurlijk ook ja gezegd! Nu wachten op de uitslag.
Britt treft het dus niet.... Ze ligt nu lekker thuis te slapen en zit aan de pijnstillers.