wij zitten hier met een probleem, namelijk; de buren spraken mijn moeder aan dat onze jack russell terrier (3 jaar en 4 maanden jong) sinds 2 maanden veel blaft.. en ze willen ook een klacht indienen..
maar als we thuis zijn dan blaft ze niet echt, nouja ik moet wel toegeven dat als er een kat in de uin is (heb heeeel veel katten in de buurt) dat ze heel erg gaat blaffen, alsof de wereld vergaat. ze luistert dan ook echt niet, of als er iemand de post komt brengen of aan de deur staat dan hebben wij dus ook dat probleem. eerst luisterde ze nog wel, maar nu.. als we in de tuin zitten dan mag ze in de voor tuin er niet bij, omdat ze dan zo gaat blaffen klieren en dan zit ook altijd zo te zeuren (grommen, janken en blaffen, we proberen haar dan geen aandacht te geven, mar zo gaat zo 4 uur door.) ik weet dus niet waarom ze dan zoveel blaft als we weg zijn, misschien voelt ze zich niet veilig, of voelt ze zich alleen, verveelt ze zich, ik heb geen idee.. misschien kunnen jullie ons een beetje helpen, tips geven?
groetjes!