Woensdag was het zover, we gingen weer een hond uit het asiel halen. we waren hier al een tijdje over aan het nadenken toen we deze lieverd tegenkwamen.Nova is een Duitse Herder van 5 maanden oud. Volgens het asiel kwam ze van een hennepkwekerij...
Nova is een schat van een hond, die nog enorm veel moet leren, maar tegelijkertijd ook super intelligent is en alles erg goed oppikt, in deze 3 dagen dat ze bij ons is heeft ze al meer geleerd dan we hadden durven hopen.
Hier zijn dan de foto's van onze lieve Nova!

Hallo!

Dit plekje ligt wel errug lekker!

zei je nou pup tegen mij? ik kan al op een echt bot kluiven hoor!

Dit is toch wel een heel leuk speeltje om mee te schudden!

euhm.. tsja ik blijf natuurlijk wel gewoon een lekkere gekke hond he

ik heb ook al leren voetballen! al is het soms erg lastig om het verschil tussen de voet van vrouwtje of de bal te zien...

de eerste keer dat vrouwtje ging koken... dat was toch wel erg interessant, maar lief als ik ben ga ik natuurlijk gewoon rustig liggen

maar van al dat spelen wordt je wel moe hoor...
Ik hoop dat we met deze hond qua gezondheid, meer geluk krijgen als onze vorige hond landie, die we in maart in hebben laten slapen.
volgende week gaan we met haar naar de dierenarts, omdat ze heel appart loopt van achteren, wij hopen dat dit met haar groei te maken heeft en het niets erg is...

dit is een foto ervan, hier zie je het niet duidelijk, maar je ziet wel dat de stand van haar achterpoten niet helemaal perfect is.

Dit was het dan tot de volgende keer!
(want zo ziet ze er wel uit!)
) Duitse Herder op een kynologen vereniging, met tientallen Duitsers, die allemaal geröntgend worden en een heel enkele keer is het mis. En zelfs dan hoef je er niks van te merken. Toevallig laatst bij iemand op de club, hond van 2,5 jaar oud. Altijd mee gesport, nooit een pas kreupel. Nu 1 heup kapot blijkt op de foto. Was die hond als huishond geplaatst, had de eigenaar het wss nooit gemerkt.