Kat Tarzan vermist, bosgebied Baarn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Akecheta

Kat Tarzan vermist, bosgebied Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 22:23

Hallo Bokkers,

Mijn rode gecastreerde kat Tarzan is sinds gisteren vermist.
Ik heb Tarzan al aangemeld bij de dierenbescherming. Tevens zijn mijn buren op de hoogte gebracht, en ben ik zelf gaan zoeken. Ik woon in een klein dorpje, Lage Vuursche, en het bosgebied eromheen is veel te groot om uit te kammen.
Tarzan is enorm mensgericht. Iedereen die in de buurt komt wordt begroet met kopjes en gespin.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar Tarzan is.

Tarzan is een cypers-rode kat, gecastreerd, HTK-ras (europese korthaar), 1 jaar en 4 maanden jong. Witte vlek op zijn hals. Verder is ie gestreept van vacht.
Zie bijgaande foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Kat Tarzan vermist, bosgebied Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:32

Heeft hij een chip?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:35

Sinds gisteren? Dan zou ik me nog niet teveel zorgen maken. Hier blijven ze wel eens 3 dagen weg. Zit ik helemaal te stressen, komt ie 3 dagen later gezellig weer aanlopen.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 23:31

Bedankt voor jullie reacties :)
passieAppel, hij heeft inderdaad een chip, dus als ie gevonden wordt, dead of alive, dan verwacht ik wel een berichtje.
Mindfields. Het is inderdaad nog kort dag, maar deze kat is nog nooit zo lang van huis geweest. De katten mogen, ivm mijn buren, alleen 's-nachts naar buiten. 's-ochtens komen ze ontbijten en slapen daarna de hele dag binnen. Ik weet zeker dat Tarzan niet binnen is geweest, want het luikje staat zo ingesteld dat ie niet meer naar buiten kan.
Ik hoop echt dat Tarzan binnen een paar dagen weer gezellig naar huis komt, maar tot die tijd wil ik hem toch even als vermist melden.

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 23:39

Ik hoop dat hij snel terug is, verschrikkelijk dat wachten! Weet hoe het voelt. Mijn poes is ook een keer verdwenen en kwam na 3 dagen weer vrolijk aanwandelen. Normaal blijft ze maar even weg en komt elk half uur even melden dat ze nog leeft. Ik had ook al alle stichtingen + dierenambulance in de buurt al ingeschakeld... :+

_blue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 13:39

zit ie niet gewoon ergens opgesloten?ik heb hier ook zon wonder zitten die nooit verder gaat dan de tuin van de buren, als zij spoorloos is zit ze meestal ergens in een kast of op zolder opgesloten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:17

Ik zal m'n ogen open houden, kom regelmatig jouw kant op, woon zelf ook bij jou in de buurt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-09-11 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:23

Oh wat vreselijk zeg .. ik hoop dt hij snel weer thuis komt.
Vraagje heeft hij altijd een bandje om ?

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 17:47

Bedankt voor jullie reacties

@ fFortune, heel graag, dank je.

daffene, bedankt. Ik hoop echt dat het bij Tarzan net zo gaat.

@Peanutbutter. Tarzan heeft altijd een bandje om als hij naar buiten gaat. Regelmatig komt ie zonder bandje weer binnen, ik kan dus niet zeggen of Tarzan nu nog een bandje omheeft.
Tarzan is met een geel bandje naar buiten gegaan.

@blue, het zou kunnen dat ie ergens opgesloten zit. Ik heb in de buurt al gevraagd of iedereen zijn schuur even wil controleren. Ben gisteren zelf ook nog op zoek geweest.

Helaas is Tarzan tot nu toe nog spoorloos.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:53

Verschrikkelijk zeg, ik ben pas ook mijn kat 'kwijt' geweest. Met avond eten kwam hij niet thuis, ben tot half 5 snachts op geweest en op de bank geslapen hopend dat hij mij wakker zou maken. De volgende middag rond 17 uur riep de buurvrouw 2 deuren verder mij, de kat had in haar schuur opgesloten gezeten.
Echt zo blij dat hij niet verdwenen is, of aangereden. Die 24 uur was echt serieus een hel. Had die middag al 120 flyers laten drukken :+ Hoezo wanhopig :o

Hoop ook voor jou dat je Tarzan snel terug hebt. Ik duim mee!

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:54

Heeft hij zich al gemeld?

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-11 21:58

Nee helaas :\

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 22:00

Vervelend zeg.. Kortgeleden hadden wij hetzelfde. (rode) Kat spoorloos. Posters opgehangen en alles, ook gechipt. Overal in het dorp gezocht.. Niks. Uiteindelijk is ze na 4 dagen aan komen kruipen.. Bleek dat ze was aangereden door een auto. Heel sneu, haar bekken was op 2 plaatsen gebroken en over een aantal weken kan ze daaraan geopereerd worden.
Hoop voor je dat ze na een paar dagen weer vrolijk komt aanwandelen!!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 07:01

Whoehoe. Hij is weer thuis! Hij ziet er goed uit en is in ieder geval niet magerder geworden... Iedereen bedankt voor het meedenken!
Heel veel sterkte met Jou kat froexiie.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 20:17

Zo, nu even wat uitgebreider reageren. Vorig berichtje had ik gestuurd met mijn telefoon, en dat typt niet zo handig.

Ik moest vanmorgen vroeg mijn bed uit, kom beneden, struikel ik over een kat in het half donker. En tijdens het struikelen denk ik, hé die is rood. Tarzan??? Licht aan... Yeeeeehhhhhh TARZAN *\o/* *\o/* Knuffel knuffel knuffel <3
Meneer heeft het goed gehad de laatste dagen. Hij is volgevreten thuis gekomen. Tarzan is de "volste" van de drie, en hij is gewoon mollig :') . Kon ie maar praten. Waar o waar heeft ie toch gezeten :o?

Ik wil jullie bedanken voor de fijne reacties en het meedenken. Froexiie, wat sneu zeg van je kat. Heel veel sterkte met de operatie en het herstel daarna.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:08

*\o/* Wat fijn! Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 06:56

Wat fijn!! *\o/* *\o/*

iejoor62

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 07:53

Super dat hij weer terug is ! +:)+

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 21:27

Bedankt voor jullie reacties!
Tarzan is niet meer weggelopen en het gaat erg goed met hem.