Maar, ik kom er maar niet uit of t nou een ''echte'' is of een mixje. T maakt me verder weinig uit hoor, pure nieuwsgierigheid
Reden van mn twijfel is eigenlijk dat ik via google alleen maar Podenco's zie met gladde staarten, terwijl Havanna een beetje een vossenstaartje heeft, langere haren.. Voor de rest is ze gladharig (en die oortjes zijn zooooo zacht!!).
Als iemand verstand heeft van t ras ben ik ook erg benieuwd naar het ''type'', gezien ik zag dat er een hoop verschillende zijn en ik kom er maar niet helemaal uit welke ze nou dan onder zou vallen. En mochten jullie er een mixje in zien, waar denken jullie dat ze mee gemixt is?
Ben benieuwd!

Las wel dat Podenco's vaak de hele dag in hun mand kunnen liggen slapen, nou, dat klopt wel! We staan af en toe haast stom te kijken als ze dr mandje uit komt hihi.
Vond ook foto's van een aantal Podenco's, echt zowat hetzelfde! Misschien waren dat stiekem ook neppers?
Maar ook door wat ik las hoor, het hele dag rustig in de mand liggen, witte puntje op staart en pootjes, gedrag binnen en buiten...