Een vriend van mij moet wegens omstandigheden zijn huurhuis uit. Hij gaat nu terug naar zijn ouders, maar de katten mogen niet mee. Ik heb al twee katten en woon ook weer terug bij mijn ouders, hun zullen er niet blij mee zijn als ik met nog twee aan kom.
Helaas is die vriend van mij iemand die ze anders maar naar t asiel brengt. Helaas moet hij morgen al zijn huis uit! Mocht iemand ze echt willen, kan ik ze vast wel tijdelijk opvangen, maar dan moet ik wel zeker weten dat iemand ze wil.
Het gaat om een 1jarige grijs met witte kat, Chico. en een kitten van ongeveer 16 weken, helemaal zwart, Sammy.
Narya
Geplaatst: 23-09-11 11:19
Wat is precies het probleem met een kat naar het asiel brengen? Cq. waarom is dat erger dan ze naar een onbekend persoon doen? Ze zijn nog zo jong, daar komt vast wel iemand voor, toch?
GroteVogel
Geplaatst: 23-09-11 11:20
Narya schreef:
Wat is precies het probleem met een kat naar het asiel brengen? Cq. waarom is dat erger dan ze naar een onbekend persoon doen? Ze zijn nog zo jong, daar komt vast wel iemand voor, toch?
Omdat asiels tegenwoordig overvol zitten en ik uit ervaring weet hoe lang ze daar kunnen zitten. Sammy zal misschien wel snel weg zijn, maar chico is snel angstig. heeft daar nu zijn plekje gevonden maar ik denk dat hij erg moet wennen als hij weer ergens anders is. Dat is in een asiel niet echt mogelijk.
Foto's heb ik gevraagd, komen dus zsm. Het zijn binnenkatten, maar chico is pas voor het eerst buiten geweest. Ze kunnen met andere katten. Sammy is later gekomen dan Chico en dat ging al snel erg goed. Ze mogen los van elkaar weg.