Het bezoek heette Tessa, een Duitse Herderdame, van een maandje jonger dan Raphi.
Als je vanaf nu denkt: ze zijn best een beetje gek, die Duitsers..... dat klopt. Ik kan het alleen maar beamen. Ze zijn zelfs zo maf, dat Merel en ik gisteren de tranen over onze wangen hadden van het lachen. Hun energie was werkelijk onuitputtelijk, ze hebben werkelijk van 10 tot 3 uur aan één stuk door gespeeld (en dat gaat echt met heel wat snelheid), toen ging Tessa weer weg, en denk je dat ze 's avonds op waren?
Nee hoor. Raphi en Dimo vonden het om 4 uur nog weer nodig om flink de beest uit te hangen, Raphi is nog op konijnenjacht geweest 's middags, ze hebben nog kikkers uit de paddenpoel gevangen, en waren uiteindelijk zo smerig dat ze echt neit meer met goed fatsoen naar binnen konden, dus heb ik de tuinslang er maar weer op gezet..... toen was het 8 uur.
Dan ga je een halfuurtje maffen, en dan om half 9, als het vrouwtje naar Criminal Minds wil kijken, is het weer tijd om luidruchtig te gaan stoeien

En vandaag dan? Neen, ze waren niet meer moe van gisteren. Ze hadden weer dezelfde energie.......
Nu, foto's.
Meet Tessa:

En Raphi:

Dimo wilde niet poseren, helaas.

Tessa haar mooie koppie

Even een knuffie halen