Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XoNo schreef:Fijn spul? Mijn hond kroop in de hoek als ik ermee aankwam. Brandt als een gek. Je moet het niet voor niets met handschoenen aanbrengen. Ik gebruik het nooit meer.
Jij mag het onzin vinden.
XoNo schreef:Mijn hond was er ook zo vanaf, zonder dat giftige spulJij mag het onzin vinden.
dierenfan schreef:ik vermoed........... is niet genoeg. Ga eens langs de dierenarts!!!! Middelen tegen demodex zijn geen onschuldige middeltjes en laat eerst maar eens vaststellen dat het idd demodex is voordat je dit soort middelen gaat gebruiken en inzetten.
dierenfan schreef:interessant mag ik vragen waarom als je al zoveel ervaring hebt je je hond nooit heb laten testen op het MDR1-gen? Je zal dan ook vele malen beter weten dan wie dan ook dat je plotseling een besluit moet nemen ergens toe en dan is het handig dat je dit soort kwalen neem.
Heb hier al 2x gehad dat mijn honden onverwachts onder narcose moesten. Toch wel handig als je dan weet dat dit kan zonder problemen of dat men rekening moet houden ergens mee.
En ik ben niet van plan iets van een rel topic te maken hier van. Alleen maar nieuwsgierige vragen. En tja sorry misschien voor mijn schrijven maar zit hier momenteel ook met een zieke hond en wordt soms gek van mensen die iets gaan uitvoeren zonder een DA te raadplegen. Gelukkig weet jij wel wat je doet maar hoeveel mensen hebben niet al oog/ogen oor/oren van hun dier verpest door huis tuin en keuken middels en als het fout gaat daarmee dan pas naar de dierenarts?
dierenfan schreef:interessant mag ik vragen waarom als je al zoveel ervaring hebt je je hond nooit heb laten testen op het MDR1-gen? Je zal dan ook vele malen beter weten dan wie dan ook dat je plotseling een besluit moet nemen ergens toe en dan is het handig dat je dit soort kwalen neem.
Heb hier al 2x gehad dat mijn honden onverwachts onder narcose moesten. Toch wel handig als je dan weet dat dit kan zonder problemen of dat men rekening moet houden ergens mee.