Ik vond het wel weer eens tijd om mijn mannen te laten zien! De laatste keer dat mijn mannen op bokt te zien waren was de groep heel anders. Ik heb nu nog 3 broers (de 2 zwarte berken en de zwarte japanner) en de siamees heb ik nu een tijdje geleden bij rattenopvang Poffertje weg gehaald (http://www.everyoneweb.com/rattenopvangpoffertje/). Ik ben erg blij met mijn 4 mannen en volgens mij zijn ze ook wel blij met mij hihi.
Hier de foto's van mijn 4 schatten! (de meeste foto's zijn gemaakt tijdens de intro tussen de 3 broers en Prince de siamees):

Prince en Zaraki

De 2 zwarte broers samen. In het begin noemde ik ze mijn tweeling, maar de laatste tijd komen er toch steeds meer verschilletjes naar boven!

Prince en Zaraki

De groep lekker samen aan het eten!

Kiba!

Prince

Renji en Zaraki samen (met nog een stukje Prince aan de rechterkant en achterin snuffelt Kiba rond)

Zaraki en Prince

Even een foto om te zien hoe groot ratten mannen ongeveer zijn!

Als afsluiter een leuke foto van Prince en mij!
Wat vinden jullie van mijn kerels? Ik vind ze zohooo leukkkkk
Liefs, Miranda
erg schattig,,, van de grootte kunnen mijn mannen nog wat leren ( het er ook 4 van 3 berken en een himalayan.
Himalayan vind ik ook mooi! Ach en ze groeien snel genoeg
dat is Ecobed, een bodembedekking voor ratjes/cavia's enzoo... Kan bij sommige webwinkels besteld worden. Het ruikt haast niet, komt geen stof af, absorbeert ongeloofelijk goed, is goedkoop... alleen maar voordelen wat mij betreft hihii