ik ben benieuwd welk voer jullie voor je huisdier gebruiken en waarom je daarvoor hebt gekozen?
Zelf gebruik ik voor mn konijnen Supreme Selective, kwalitatief hoog voer en ook wel prijzig, maar één van mn konijnen wil ook niks anders meer (beetje verwend
)Ik heb onlangs mijn webshop in dierenbenodigdheden online gezet (http://www.animalcribs.nl) en hier verkoop ik naast accessoires ook voer voor honden, katten, knaagdieren, vogels en paarden. Hier worden momenteel ruim 1.000 producten aangeboden en dit zullen er nog meer worden in de toekomst.
Merken die ik (nog) niet zo veel online tegenkom, zoals Bonzo (hond), Fokker (hond&kat), Zupreem (vogel) en OptiBird (vogel) heb ik nu opgenomen in de webshop. Daarnaast levert AnimalCribs ook diverse andere bekende(re) merken voer, zoals Eukanuba en Ceaser.
Voor Zupreem & OptiBird heb ik een dealerschap afgesloten en sta ook vermeld bij hen op de website.
Graag zou ik ook willen weten wie er al bekend is met het kopen van dierenbenodigdheden via internet?
Tips en ideeen zijn altijd welkom!
Groetjes,
Bianca