Dit weekend heb ik een bobbeltje onder de oksel van mijn hond ontdekt, ik besloot het even in de gaten te houden wat ik dus ook heb gedaan. Zaterdagavond zat er naast het bobbeltje nog een bobbel wat leek en voelde al een vochtophoping en gisteren was de huid rood en plakkerig. ik heb het toen schoongemaakt met gekookt water. Vanochtend zag ik dat er inmiddels ook pus bij was gekomen en heb het wederom schoongemaakt met kokend water. De da is inmiddels gebelt en kreeg het advies dat ik het nog even moest aankijken, maar zodra het zich uitbreidde ik langs moest komen.
Ze lijkt er geen last van te hebben en het is geen bezwaar dat ik het schoonmaak. Nu weet ik dat honden geen pijn zullen laten zien dus veel zullen jullie niet aan deze info hebben. Ik dacht zelf dat het misschien een vlooienallergie kon zijn, aangezien ze zichzelf sinds een paar dagen ook overmatig likt( vooral haar plasser trouwens. Vanochtend hebben zij en de pup die ik in huis heb, een vlooienbehandeling gekregen. Maar eigenlijk weet ik het dus niet en ik vroeg me af of iemand dit misschien herkent en ook misschien weet wat ik er aan kan doen.

Deze foto is van vanochtend nadat ik het had schoongemaakt. Is niet heel duidelijk, maar krijgen jullie misschien toch een iets betere indruk van de plek.

Vlooien had ze sowieso hoor, had er ook al 2 uitgekamt.