Omdat we hier allemaal dierenliefhebbers/hebsters zijn, wil ik hier even een oproep plaatsen voor mijn moeder.
Haar kat is sinds 11 september vermist.
Pullek is een 8 jarig poesje van niet heel groot formaat. Ze is gesteriliseerd en heeft half lang zwart haar en een grote pluimstaart en groene ogen. Ze draagt een rood halsbandje met een belletje er aan. We hadden net een buisje gekocht voor d'r gegevens, maar dat is nu dus ook al te laat.
Ze is vermist in Schiedam, op de Koperslagerhof.
Mijn moeder is daar pas gaan samenwonen met haar vriend. Pullek heeft een tijdje binnen gewoond, maar wilde graag naar buiten. Dit was ze wel gewend van het eerdere huis.
De eerste week kwam ze netjes elke dag weer een aantal keer thuis. Ze leerde de weg al een beetje kennen, maar was er dus nog niet helemaal bekend.
Helaas is ze niet gechipt (dom, maar het is nu al gebeurt), maar ze is wel al aangemeld bij Amivedi en ook wordt het asiel regelmatig gebeld.
We zijn bang dat Pullek door iemand is meegenomen. Het is een onwijs lieve poes die geen vlieg kwaad doet. En het is een mooi poesje om te zien. Maar het is verder geen raskat of een kat waar je mee kan fokken.
Heeft iemand pullek gezien?! Of een idee waar ze kan zijn. PB me dan aub! We missen haar heel erg en zijn erg bang dat er wat met haar is gebeurd.
Is ze aangereden of misschien in het ergste geval overleden? Laat het ons dan ook aub weten!