Fotoshoot van boomer Chica

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JumpingRider

Fotoshoot van boomer Chica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 20:35

Na lang sparen eindelijk een echte spiegelreflex camera gekocht! Deze ging ik natuurlijk meteen uitproberen en chica is mijn eerste fotomodel!
Het is geen professionele fotoshoot (Want ben echt nog een beginner :P ) maar tips geven mag natuurlijk altijd!

Chica is een boomer (maltezer x shih tzu) van 2 jaar oud. Ze is altijd vrolijk en is het liefst de hele dag buiten!
In huis en in de tuin gedraagt ze zich voorbeeldig, maar wanneer we bij de stallen zijn veranderd ze in een klein monster :P
Terwijl wij daar bezig zijn (rijden, stallen uitmesten, poetsen etc.) is Chica bezig met gaten graven, in de sloot zwemmen, de kippen achterna zitten of met de kat spelen.

Gelukkig vinden wij dat niet zo erg, want een hond moet gelukkig zijn! (en dat is ze zeker :+). Het was alleen tijdens de fotoshoot wel ontzettend moeilijk om haar schoon te houden, maar ik vind zelf dat het best goed gelukt is!

Ik hoop dat jullie net zoveel van mijn hondje kunnen genieten als ik iedere dag doe! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een berichtje zou erg leuk zijn! :D

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:04

Wat een schattig hondje :j
Je foto's zijn erg mooi geworden hoor.
Ik heb zelf een witte herder en die is nog geen dag wit gebleven; ook zo'n viezerik }>

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 20:48

Haha ja ik herken het! We hebben ook een bruine hond en die is nooit vies, die loopt altijd netjes om de plassen heen en geen haar op zijn hoofd die erover denkt om iets te doen waar ze vies van wordt.
En deze witte is altijd zwart. Ze loopt door de grootste plassen en brengt het liefst de hele dag in de sloot door om vervolgens in het zand te gaan spelen :+

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:51

ach wat een droppie.
ze is ook erg leuk geschoren.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:53

<3
Die op dat bruggetje en in het gras zijn echt super! :D