Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arabelle schreef:Ik ga met hem naar de da. Want hij eet niet meer zoals dat die vroeger deed. Maar kan het ook met zijn leeftijd te maken hebben, dat die minder eet. Misschien voelt die zich al oud. De risico´s zitten er natuurlijk ook weer aan vast, dat als ik hem thuis heb, dat die dan ook weer niet eet en gestresst is. En toch moet ik hem dan weer oppakken en eten geven, en dat soort dingen. Daar word hij ook niet gelukkiger van. De laatste keer, heeft de pijnstiller ook niet goed geholpen. Ben ook nog bij een andere da. geweest, en zij kon niet goed in zijn mond kijken, waar die pijn had. En hij heeft ook nog ab gehad.

Arabelle schreef:Hij gaat met veel pijn in mijn hart naar een opvang. Ik kan hem thuis niet meer bieden, wat hij nodig heeft. Ik wil hem graag gelukkig hebben, en dat kan niet in mijn huis. Daar bij de opvang, kunnen ze hem meer bieden, en hebben ze ook meer verstand dan ik. Tenminste, als ze nu nog konijnen opnemen. Want ze schijnen het erg druk te hebben. Ik doe er dus alles aan, om het zo goed en veilig mogelijk voor hem te maken. Ik woon in Loosduinen en zit nu bij dierenarts Auwerda. Schijnt op het lijstje te staan, van konijnkundige dierenartsen.