Kat kan niet inschatten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Kat kan niet inschatten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 10:15

Hallo mensen,

Sinds al een tijdje hebben wij een kat erbij genomen.
De eerste kat is heel lenig en komt zo overal wel.

De andere kat, die wil dat ook kunnen, dus als die dat probeert valt hij 9 van de 10x.
Zelf denk ik dat hij een stoornis of iets dergelijks bij zijn ogen heeft.
Want ze kan echt bijna niets inschatten. Ook als ze aan het slapen is, valt ze van dingen af.

Heeft iemand een idee?

Groetjes,
Biggers

BlackShadowZ

Re: Kat kan niet inschatten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:17

Zoiets loopt hier ook rond, heeft verder niks maar je kan er mee lachen :') :o
Zit ze op de tafel, geeft ze je een kopje, dondert ze zo vande tafel af met zo'n kopje van 'huuu?' :') ALs je twijfelt gewoon even langs de da gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:21

Misschien even langs de DA?
Het is miss iets aan z'n ogen, ja :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 10:26

Verder vind ik het niet irritant hoor. Vind het soms gewoon zielig dat hij ergens tegenop knalt. Of vanaf valt.
Soms moet ik er wel om lachen hoor :+

Was gewoon eventjes benieuwt wat het zou kunnen zijn. :)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:36

Is hij nog jong? Als dat het geval is, moet hij nog leren wat ie best wel of niet doet. Met mijn kat scheelt niets, maar soms slaapt ze op de vensterbank en schuift ze steeds verder weg, tot ineens... BOEM! En dan moet je die ogen zien, zo hard verschrikt ze zich _O-

Als je kat zich echt pijn doet, zal hij dat geen tweede keer meer doen hoor. Tenzij het glazen deuren zijn, daar is mijn kat ook heel slecht in: grote aanloop nemen om de trap op te springen, maar niet zien dat de glazen deur dicht is onderaan de trap :o En dan davert het hele huis, echt wel grappig :D (mijn kat weegt net geen 7 kg, dus dat hoor je wel als die tegen een glazen deur knalt :o )

Zolang je kat zich niet bezeert, gewoon laten doen en zelf laten ontdekken. Sommige katten zijn nu eenmaal niet van de intelligentste. :Y) Als je echt twijfelt, kun je altijd eens langs de dierenarts. Mijn mening is dat hij zijn plan wel trekt. De kat van mijn ex-vriend heeft zijn oog verloren tijdens een gevecht met een andere kat, die had het de eerste weken ook echt moeilijk, maar hij is nu al verschillende jaren verder en trekt prima zijn plan met 1 oog. Zelfs muizen vangen lukte terug (na wat oefenen :Y) )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 10:38

Het is een katje van dit jaar. Weet niet precies maar is nu ongeveer een half jaar oud.