helemaal geweldig. Het was dus ideaal. De kleine kat snapt het gelukkig nog niet, dus dat
is ook wel weer zo handig. Maar goed, nou heb ik dus steeds een vreemde kat in huis en
niet mijn kater Benji meer. Die heb ik al een aantal dagen niet gezien. Het kattenvoer was
steeds braaf opgegeten en ik dacht onze Benji denkt hier misschien dat het een hotel is ofzo.
Nu heb ik dus al 3 keer die kat betrapt in mijn hok, en vanochtend zat ie aan de kattenbrokjes.
Nu twijfel ik dus, of onze lieve Benji nog wel thuis is geweest. Benji en onze kleine kat konden het
heel goed met elkaar vinden. De kat in ons hok is een mooie grote grijze. Het is echt een prachtige kat
hij heeft ook een banje om met een labeltje, en heb hem geprobeert te vangen, maar onze kleine terrorist
stak daar een stokje voor. Heb de kat nog nooit eerder gezien. Pas sinds een weekje zit ie steeds bij ons in
de tuin en nu dus ook binnen.
Ik heb ook allemaal kattenproblemen de laatste tijd.
Goed, wie nog meer de ergenis van vreemde katten in je huis? Ik vind het een leuk beestje hoor,
maar ik weet niet of hij onze Benji nu steeds weg jaagt. Vanavond ga ik met mijn vriend Benji maar
eens even zoeken. Mijn vriend had hem al een aantal jaar voor ik er bij in kwam en hij vindt me heel lief,
maar kan me voorstellen dat ie eerder naar de baas zou komen.