al zo'n 2 a 3 maanden is mijn konijn zichzelf niet, hij wilt niet op zijn linker voorpoot staan.
Hij huppelt wel wat door de tuin heen, maar zodra hij stil zit, gaat zijn pootje de lucht in.
Gezien het, helaas, geen makkelijk aai, til en knuffel konijn is, hebben we eerst zelf 2x gekeken naar zijn poot. Opgetild, pootje van top tot teen bekeken, maar niks kunnen vinden.
Toen toch maar met hem naar de dierenarts gegaan. Die zij dat wat troep wat op zijn pootje zat kwam doordat hij iets last van zijn tanden had, zus en ik dachten zelf dat dat het niet was, maargoed,
laat hem maar helpen aan zijn tandjes in de hoop dat hij op knapt.
Ook kon de DA niet goed kijken wat er aan de hand was met zijn pootje, dus die heeft gelijk onder narcose hem helemaal gecheckt, gebogen, gerekt, alles, maar kon ook niks vinden waardoor hij er last van zou moeten hebben....
Hij heeft pijnstillers gehad, maar ook daarmee ging hij niet op zijn pootje steunen.
Nu weten we het dus nog steeds niet, eigenlijk begin ik me nu toch wel echt wat zorgen om hem te maken.
Iemand enig idee wat onze gekke Smurf zou kunnen hebben? Readers die ons (eventueel tegen een klein bedrag) zouden willen helpen? Ik weet het niet meer.
Dit is een foto van hem:

Groetjes Josca.