is er vraag voor behendigheid toestellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Heb je interesse in behendigheid toestellen

Ja, absoluut
6 (35%)
Ja, zeker als het voor een goed doel is
1 (5%)
Misschien, ligt aan de prijs
9 (52%)
Nee, wat moet ik er mee
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 17

nathalie_v

is er vraag voor behendigheid toestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 12:01

*ik hoop dat het goed staat

Met school zijn wij bezig met een product te verzinnen en die te verkopen. De opbrengst gaat naar een goed doel (het goede doel staat nog niet vast maar het zal iets met dieren/hulphonden etc. zijn)

Wij willen dan 1 á 2 toestellen maken en verkopen. Het staat nog echt in de kinderschoenen, maar we zijn het zeker van plan om er voor te gaan, mits dat er vraag voor is...

Welk toestel zouden jullie willen zien wat goedkoper is dan de huidige toestellen

Ik hoop dat jullie de poll in willen vullen,

bvb!

Nathalie

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 12:55

Hangt er van af wat de prijs is :)
Toestellen als een hondenloop/brug of dak/kapel zijn sowieso erg duur.
Maar ik ben al een hele tijd op zoek naar degelijke betaalbare sprongen (die niet omwaaien bij het minste zuchtje wind), dus voor sprongen zou ik best wel interesse hebben :j

A_man

Re: is er vraag voor behendigheid toestellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:34

wat ik dus zoek :

ik heb 1 chihuahua en deze is echt dol op ballen nu kan zij natuurlijk niet met tennisballen lopen, dus ook helaas niet meedoen met Flyball wat zij wel enorm leuk zal vinden,.
kan je niet een flyball apparaat uitvinden voor de kongpiepballetjes ( zijn te koop in dierenwinkels zijn ong. 2 a 3 cm en piepen :D )
ook een werpstok voor deze balletjes zou een uitvinding zijn, dan hoef ik niet meer mn arm uit de kom te gooien O:) haha!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:37

Ben wel heel benieuwd, wat de prijs dan zou zijn. Maar ik denk dat er zeker vraag is naar bijv. (zoals Jakary al zegt) springmateriaal dat niet omwaaid en stevig staat. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:45

Ik zou een flyball apparaat voor thuisgebruik willen. :)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 15:07

Een flybal apparaat is inderdaad een goede!! Daar waren we nog niet opgekomen :o ik ga het zeker overleggen!!

De producten willen wij zo ie zo goedkoper op de markt brengen als dat ze nu zijn!! (nu vragen ze zo ontzettend veel geld,,, echt niet normaal!!)

Dank jullie wel voor de reacties! Hier gaan we veder mee aan de slag, we hopen in maart 2011 het product klaar te hebben! (duurt nog een hele tijd, maar er gaat zo veel werk in zitten, van de BTW tot het personeel tot het goede doel uit zoeken tot uhhh notules schrijven in de vergadering (we moeten dus een eigen bedrijf op starten die een product gaat produceren en verkopen... iets minder simpel als dat het lijkt!!)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 15:12

Ik zou graag een kattenloop en tunnel willen hebben voor een betaalbare prijs. Ook een betaalbaar flyballaparaat zou ik best eens willen hebben :D Stevige, mooie sprongen zijn ook nooit weg :D

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 16:05

hohohoho dit gaat een beetje te veel zijn :P
Een tunnel zal helaas niet gaan, had het wel graag gewild, maar is heel moeilijk om te maken... zeker omdat ons bedrijf je mogelijk 1 á 2 jaar zal bestaan..

maar zal zeker dat flybal apparaat overleggen, vind het een super idee, en is volgens mij ook niet heel moeilijk zelf te maken (na wat proefjes!)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:12

Sorry, ik wil je bedrijf niet onder je voeten vandaan maaien, maar ik was ff op internet aan het zoeken en ik kwam op: http://www.janvandriel.nl/training-speelgoed.php flyball apparaat voor € 45,- (wat ik al heel goedkoop vind). Ik ken die man nog van vroeger, hij is heel betrouwbaar. Je zult dus sowieso goedkoper moeten gaan.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 17:01

Ik kom regelmatig op de site van jan van driel.. maar dit heb ik nog nooit gevonden :+
Persoonlijk wil ik zeker lager zitten dan 45 euro!!

maar dankjewel voor de site! is goed om in ons achterhoofd te houden, hier leren we alleen maar van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:14

Als de prijs niet hoog is, zijn er vaak veel mensen die het 'even voor de leuk' kopen! :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:17

nathalie_v schreef:
Ik kom regelmatig op de site van jan van driel.. maar dit heb ik nog nooit gevonden :+

Voor de uitslagen zeker. :D
Ik ken m nog toen het er een stuk minder professioneel uit zag. :D

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 20:11

jaaaaa een flyball apparaat. Moet heel makkelijk te maken zijn echter ik heb totaal geen tijd en ben niet handig. Er zijn bouwtekeningen van op internet hoe je het moet doen en kan op zich heel goedkoop ook.

Even gauw op de site van jan van driel gekeken en fleeze producten verkopen ook enorm goed overigens en kan je ook heel goedkoop maken. Allerlei leuke dingen. Mijn hodnen zijn er verzot op!!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:41

Ik heb laatst een slurf gekocht voor 40 euro... Veel goedkoper kan haast niet, wil je het ook nog degelijk en betrouwbaar houden.

Succes iig!