Het probleem, deze twee dames piesen nogal veel en dan vooral ongecontroleerd
. Kortom, het behang, de gordijnen en de kast zitten onder de piesvlekken. Nu ik ga verhuizen en tijdelijk bij mijn ouders in ga wonen, levert dit toch wel een probleem op. Mams vindt ze erg leuk en lief, maar die pies zit ze niet op te wachten. En ik kan haar geen ongelijk geven. En ook straks op mijn nieuwe stek zit ik niet te wachten op piesvlekken op mijn behang en nieuwe meubeltjes.Ik ben nu dus op zoek naar een oplossing. De tijdelijke oplossing is al gemaakt in de vorm van constructie van kartonnen dozen aan de achterzijde van de kooi als scherm
. Maar dit is niet iets wat ik altijd wil hebben staan. Dus ben ik ook aan het kijken naar een nieuwe kooi of een oplossing voor de huidige kooi.De huidige kooi is een traliekooi van 1.20 bij 80 (ongeveer) en daar is een verdieping opgebouwd op de grens bak-tralies. Dit omdat ze dan extra ruimte hebben. Vooral deze verdieping zorgt voor het piesprobleem. Wie heeft een oplossing voor de huidige kooi.
Suggesties voor een nieuwe kooi zijn ook welkom. Wie weet nog iets heel moois? Minimale maten 1.20 bij 80.
als je echt een 1.20 bij 0.80 kooi hebt heb je dan een foto? Ben wel benieuwd)
. Financieel wel even een kleine uitdaging. Ga vanavond eens vragen aan de klusjesman des huizes of ik dit onder zijn leiding zelf zou kunnen maken. 
.
. Dan heb ik straks een caviaflat die zo is opgezwollen dat deze twee keer zo groot is