Ze was blij in haar nieuwe huisje, had geen moeite om te wennen en lag meteen languit op het tapijt toen ze binnen kwam.
In het asiel kreeg ze pillen (3 per dag) tegen stress en ze vertelde me dat ze deze pillen haar hele leven moest slikken.
Na een maand kon ik af gaan bouwen van het asiel en tot de dag van vandaag heeft ze nooit meer stress ondergaan.
Senna is een binnenkat, wel had ik een terras waar ze op ging maar verder niets.
Toen ik naar spanje verhuisde mocht ze soms met ons even naar buiten maar heel zelden.
De afgelopen maanden heeft ze veel veranderingen ondergaan ivm met ons leven.
Eerst hebben we een maand in ons vakantiehuisje gezeten wat ze heerlijk vond want daar hebben we een groot terras waar ze naar buiten kon.
Daarna heeft ze helaas onder verzorging een maand alleen thuis in baskenland gezeten en nu is ze met ons in Benidorm.
In Benidorm zijn we in drie weken drie keer verhuist en nu sinds 10 dagen hebben we eindelijk ons vaste plekje.
Een prachtig huis met twee grote terrasen en een tuintje in een woonwijkje in het bos en bergen, ideaal ook voor Senna dacht ik.
De hele week gaat het goed ze kan lekker naar buiten op het terras en luisterd als ik haar zeg dat ze niet ons terrein af gaat.
Maar sinds gisteren wil ze verder, en gaat ze de straat op.
Ik vind het een beetje eng omdat we hier nog maar zo kort wonen na zoveel veranderingen die ze heeft ondergaan de laatste tijd.
Zelf had ik gedacht haar twee a drie weken op deze manier in de gaten te houden maar dat gaat dus niet want mevrouw wil zo langzaam aan op onderzoek uit.
Vanmorgen liep ik dus weer in mijn onderbroek achter haar aan op straat.
Ze word helemaal vrolijk als ik achter haar aan ren en volgens mij weet ze dondersgoed waar ze zich bevind.
Ik hoop dat jullie bokkers mij kunnen helpen.
Wat moet ik doen,
1.Haar gewoon nog even binnen laten ook niet meer op het terras.
2.Haar laten gaan.
3.Haar aan een tuigje buiten op het terras zetten.
Of iets anders.
Ik heb echt geen idee.
Er rijd hier zeer weinig verkeer maar er lopen wel veel katten rond.
Deze dingen is Senna natuurlijk helemaal niet gewend.
Hier nog even een foto van Senna met twee dagen in ons nieuwe huisje.

Al helemaal gewend zoals jullie zien.
Misschien ook nog handig te vermelden is dat ik op het moment alleen in het huisje met Senna zit, mijn vriend is sinds een week in baskenland en dus nog een verandering.
Ik hoop echt dat iemand met de oplossing komt, zou het fijn vinden als ze naar buiten kan maar ik wil er niet overspannen van worden.
Alvast bedankt