mijn vader is een ontzettende geitenfan, wat andere mensen met puppies kunnen hebben heeft hij met geiten
het is dat we geen super grote tuin hebben maar anders had deze zeker vol met geiten gestaan haha. Nou is mijn vader binnenkort jarig, vorig jaar zijn we voor zijn verjaardag een dagje naar een geitenboerderij geweest waar hij geiten kon aaien
Maar nu had ik bedacht dat het geweldig zou zijn als hij uit zijn werk komt en er is een geitje op visite voor zijn verjaardag! Het is misschien een beetje overdereven, maar ik weet zeker dat hij echt heel blij ermee zou zijn :p Maar nu vroeg ik me af, of je dit een geit aan kan doen of dat het stressvol is want dan is het natuurlijk niks. Ik vraag me zowieso af of er een geitenhouder zo gek is om een geitenmans mee te geven maar ik kan het altijd proberen
alvast bedankt!

bedankt voor je reactie! Hoop dat ik ergens tegenaan loop maar ik ben bang dat jouw verhaal klopt
. 
misschien is dat schilderij inderdaad ook wel een leuk idee! of ik dacht aan een bokkenwagen met een bokje ervoor, dat zal toch best wel bestaan voor kinderfeestjes lijkt mij... of zijn bokkenwagentjes echt van vroeger?
stuur ik ze samen op date in een leuk restaurantje