Een paar weken geleden viel al op dat er een kat in de tuin zat een blok verderop. Deze kat leefde met bakje eten buiten en drinken buiten en lag opgevouwen in karton. Niet hoe ik mijn kat zou houden, maargoed. Echter zagen we van de week daar een verhuiswagen staan en werden er allerlei spullen ingeladen. Nu liepen we er weer langs en de kat lag er weer of nog steeds? Geen eten meer, wel een bakje water (zo'n johma saladebakje) en kat keek ons al mauwend en vragend aan. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om door te lopen en moest even een aaitje geven. De kat is wat dun (niet te dun) en heeft echt zo'n buitenvacht. Al met al zag de kat er al wat ouder uit (kan ook door het buitenleven komen natuurlijk). Er hing post in de deur, wat betekent dat er niemand in/uit huis is geweest vandaag.
Mijn gedachte is dat de kat een zwerver is en daar een onderkomen heeft gevonden. Maar hoe gaat dat nu als ze aan het verhuizen zijn? Het huis is compleet leeg...
Wij hebben thuis katten dus ga moren wat te eten halen voor het geval dat het beestje echt niks krijgt
. Maandag ga ik weer even kijken of de kat er nog is en even aan de buren vragen of zij er iets van weten..Met dit weer moet ik er toch steeds aan denken...ben zo'n muts wat dat betreft
is wel een echte buiten kat, maar ze heeft een lekker huisje (in de winter wat stro er in hahaha) en ze krijgt eten etc.