Al meer dan een half jaar geleden ben ik op zoek gegaan naar een dekreu welke een mooie combinatie zou kunnen vormen voor mijn meisje. Na veel zoeken ben ik bij een reu uitgekomen welke aan alle eisen voldoet: doet aan jachtwedstrijden, heeft goede gezondheidsuitslagen, sluit mooi aan qua bloedlijnen, heeft een goed exterieur en een geweldig karakter. Daarnaast kunnen de honden het onderling ook zeer goed met elkaar vinden.
Voor degenen die erin geinteresseerd zijn, uiteraard zijn de honden getest op erfelijke afwijkingen en zullen alle pups een fci stamboom krijgen. Als alles goed gaat verwacht ik zwarte en bruine pups.
Naar alle waarschijnlijkheid zal ze binnen twee weken gedekt worden en dan is het wachten en hopen op een goede dracht en bevalling. 28 dagen na de dekking zal er een echo gemaakt worden om te kijken of ze ook daadwerkelijk drachtig is.
Al jullie het leuk vinden zal ik wekelijks een update plaatsen met de ontwikkelingen, dus een soort dagboek.
Genoeg gekletst, maak kennis met de aanstaande ouders:

Vorige week samen op het strand, links de reu rechts mijn teefje

Bijna 1 jaar geleden met mijn favoriete pup uit het nestje van mijn andere teefje
Hoe lang is de dracht eigenlijk? 

Doorgaans is het naar mijn mening zo, dat je of juist helemaal valt voor dit type hond, of het juist helemaal niks vindt. Het moge duidelijk zijn dat ik ze fantastisch vindt
Heb je toevallig ook een foto waar ie helemaal op staat (is ook een reutje toch)?