Chips!! haar op de bank! wat doe je er tegen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stagediver

Chips!! haar op de bank! wat doe je er tegen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 12:30

Hoi allemaal

Ik heb vorige maand een best dure bank gekocht, stof natuurlijk *\o/* *\o/* *\o/* en waar ik helemaal blij mee ben,
alleen vorig weekend heb ik 2 katten gekregen, pluizebollen uiteraard :) 2 ragdolls, maar me bank ziet er niet meer uit, BOEH!!!!
Nu heb ik er best wel de balen van, want ik vind mijn bank helemaal te gek, en mijn katten ook! Alleen die bank ontharen elke dag is echt een ramp!! Gewoon niet grappig meer. Natuurlijk had ik er niet aangedacht om een leren bank te kopen ivb de katten, want die had ik nog niet, Nu moeten we toch met zn alle door het leven komen.. Iemand tips?????

_Tara_

Re: Chips!! haar op de bank! wat doe je er tegen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:35

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 12:36

Hahah! Nou ik woon bijna naast de Action!! :D blinq is liefde :D welke borstels zijn dat dan???

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:40

er mee leren leven das t beste.... en zo nu en dan de stofzuiger eroverheen halen!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:42

Stagediver schreef:
Hahah! Nou ik woon bijna naast de Action!! :D blinq is liefde :D welke borstels zijn dat dan???

Ze staan in de 1e post van dat topic.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:45

Je katten duidelijk maken dat ze niet op de bank mogen komen?

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 12:46

_Tara_ schreef:
Stagediver schreef:

Ze staan in de 1e post van dat topic.

Gezien, thanks voor de tip, ga nu gelijk ff naar action racen :-p
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 12:46

44Myrthe44 schreef:
Je katten duidelijk maken dat ze niet op de bank mogen komen?

Ja kan ook nog, maar ze zitten ook af en toe op mn schoot op de bank, dus dan kunnen ze ook niet lekker tegen me hangen als ik lekker tv zit te kijken en dat vinden ze juist zo fijn.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 12:49

Afleren doe je het toch niet hoor :n En ragdolls maak je echt ongelukkig als ze niet lekker met je mogen keuvelen als je thuis bent, op de bank.

Je kan eventueel kiezen voor een lekkere plaid die je neerlegt. Zorg dat je er 1 extra hebt, zodat je kan wisselen/wassen.

Heb zelf ook zo'n pluizebol (weliswaar een langharige bengaal) en heb me er gewoon bij neergelegd dat ik wat vaker met de stofzuiger over die bank moet.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 13:26

ja die beesten zijn echt super aanhankelijk! ze hebben het echt nodig, ben maar naar de action gegaan, ff paar grote fleecedekentjes gekocht en die over me bank heen gesmeten :D dat is denk het beste wat jekan doen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 13:29

Ik heb een rode borstel voor aan de stofzuiger. Speciaal voor haren van o.a. huisdieren. Werkt erg goed! Destijds gekocht bij de blokker voor 5 euro.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 13:32

Wat erg goed werkt is de trekker pakken (ja die van het ramen zemen) en met de trekker de haren bij elkaar 'trekken'. Haalt echt alles weg, perfect.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 13:35

Stagediver schreef:
ja die beesten zijn echt super aanhankelijk! ze hebben het echt nodig, ben maar naar de action gegaan, ff paar grote fleecedekentjes gekocht en die over me bank heen gesmeten :D dat is denk het beste wat jekan doen

Ik heb hetzelfde gedaan :D plus mijn zitkussens van de bank omgedraaid, dus als er bezoek komt zitkussens weer omdraaien en fleecekleed eraf :P

Verder doe ik mijn bank gewoon met de stofzuiger, voorop zit zo'n klein mondstukje voor haren, dat werkt eigenlijk het beste :j

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 13:37

dat is ook wel een goeie om je kussens om te draaien :p ga ik ook eens doen haha :-)
Gelukkig blijft het alleen bij de haren, klauwen in me bank doen ze niet :p anders hingen ze aan een spijkertje aan de muur (arme poesjes :p)

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 17:44

Wij hebben ook een stoffen bank met huisdieren. Gebruik ook die borstel van de Action! Ideaal :j Haarvrij wordt het toch nooit zolang die beesten rondlopen maar dat moet je ook niet willen, dan moet je ze in kooitjes houden :+

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:51

Stagediver schreef:

Heb je ook gelijk de blinq borstel meegenomen?
Echt ideaal onze hus vind het heerlijk om tegen de onderkant van onze stoffen bank te liggen was soms anderhalf uur bezig de haren te verwijderen, nu even de blinq borstel erover heen met stofzuiger ernaast en alles is binnen 5 minuutjes gedaan :D

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:15

hahahha fleeze kleden nemen. Daar kom je vanzelf van terug waarschijnlijk qua haren aantrekken........
Wij ook een stoffenbak en een maine coon x ragdoll maar eigenlijk nooit last van haren op de bank. Wij borstelen ze elke week helemaal uit en om de week met de furminator en dan blijft de vacht echt goed!
Voor een kleed over de bank raad ik toch echt aan iets glads.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:21

Leonoor schreef:
Afleren doe je het toch niet hoor :n En ragdolls maak je echt ongelukkig als ze niet lekker met je mogen keuvelen als je thuis bent, op de bank.

Je kan eventueel kiezen voor een lekkere plaid die je neerlegt. Zorg dat je er 1 extra hebt, zodat je kan wisselen/wassen.

Heb zelf ook zo'n pluizebol (weliswaar een langharige bengaal) en heb me er gewoon bij neergelegd dat ik wat vaker met de stofzuiger over die bank moet.

da's een goede! :)