Mijn poes Mischa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

haffie83

Mijn poes Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 17:32

Wat waren we blij met jou, we hebben jou samen gehaald met je broer en zusje en je moeder.
Zo klein en lief.wat hebben we het fijn gehad.op een dag Werd je moeder aangereden wat heb ik gehuild alweer moest ik een lieverd laten gaan.
Nu moest ik jou gisteren af geven,ook aangereden wat heb ik staan huilen.
Mijn kleine ondeugende poes, ik heb je zelf begraven,in je lievelingsdekentje gewild en je nog even geknuffeld.
en tegen je gepraat, toen een grafje gemaakt en je daar stilletjes begraven,met een rozen struikje erop.
Wat moest ik huilen alleen jou kindjes heb ik nu nog,ik hoop je ooit weers eens te zien.
En hoop dat je ooit nog eens terug komt,geniet nu maar van al het moois in de hemel.
Ook al doet het zeer,ik zeg geen vaarwel maar tot ziens ik en Mischa zijn 4jaar samen geweest.
En nu ik schrijf voel ik tranen branden ;( ;( .
En als er een hemel voor poezen is ga jij er zeker heen omringt door gods liefde.
Dag lieve poessemoes van me mis jou gemauw en jou kopjes.
Ooit zie je weer, tot dan zal ik op jou wachten.Dag lieve moesje van me.rust in vrede. ;( ;(

Anoniem

Re: Mijn poes Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 21:59

Heel veel sterkte! :(:)

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 22:05

Wat erg.. Ontzettend veel sterkte

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 10:43

Dank jullie wel,het doet echt ontzettend zeer savonds kom je op de stal maar geen Mischa meer die je komt halen en verteld hee vrouwke Ik wil Whiskas.
Nu is alles voorbij,Mis haar zo vreselijk,heb er gewoon buikpijn van gekregen |( .
ik wilde wel een foto plaatsen maar weet niet hoe dat moet :o .
En het ergste van alles Die stomme kippen hebben het graf vernield,was ik eindelijk tevreden over het eindresultaat kom ik de volgende dag.
Een grote dooie omgeploegde boel nu ga ik als het beter weer is zon gazen overkapping bouwen,dan kan er niks meer in alleen nog maar het hemel water.
Die stomme kippen ook :( |( .
Bedankt nog voor jullie reacties ik mis haar echt zo erg.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 12:15

Ach wat rot meid! Ik voel met je mee, het is vreselijk zo afscheid te moeten nemen van je vriendje. Sterkte!