Afgelopen weekend kwam onze buurman aanlopen met twee jonge poesjes, of deze van ons waren??
Hij had ze gevonden op zijn land, in het stro wat hij net wou gaan wiersen. Hij wist niet wat hij er mee moest, maar we zeiden meteen dat we ze willen verzorgen.
De poesjes zijn waarschijnlijk al een paar weken oud. Ze hebben de oogjes al open en ze kruipen al wat rond.
We kwamen er zaterdagavond achter, toen alle winkels gesloten waren, dus konden niks meer voor ze in huis halen. We hebben ze regelmatig melk gegeven met een spuitje.
Vandaag heb ik weer nieuw melk gehaald en ze verkochten daar ook een flesje met een speentje erbij. Als we die voor het mondje van de poesjes houden beginnen ze er gelijk aan te sabbelen.
Ze zijn al veel beter te doen als van het weekend. Ze kruipen nu lekker rond, drinken veel en zien er beter uit. Zaterdag was dit wel anders. Toen hadden ze denk ik erg veel honger en hadden ze het koud.
Ik hoop dat het helemaal goed komt met deze poesjes.
Heeft iemand nog tips?

Nog even een paar foto's van zondag:

(Ze liggen er nu trouwens anders bij, dit was even voor een foto anders werd het te donker)

wat een heerlijke frummels 
) of weggeven?