omgevingspray tegen vlooien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Wodka_

omgevingspray tegen vlooien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 00:01

Hoi,

Is er een omgevingspray tegen vlooien die je in huis kan gebruiken als je kinderen jonger dan 4 jaar hebt?
Ik heb mijn katten al behandeld met iets waarvan de vlooien onvruchtbaar worden en advantage pippetten.
Maar helaas is mijn huis niet vlovrij.
Ik zou graag mijn huis willen inspuiten zodat we sneller van de vlooien af zijn, maar op elke spuitbus die ik vind staat niet gebruiken in een huis waar kinderen onder de 4 jaar leven. Wie weet een omgevingsspray die veilig is bij jonge kindern of heeft er tips.

Oh ja ik stofzuig al 2-3x per dag.

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:21

Misschien indoor X..
Dit is te koop bij de Dierenarts

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 00:27

tja.. elke spray bevatten insecticiden.. anders werken ze niet.. en daar kruipen jou kinderen dan doorheen....... dus ik denk niet dat er een spray is die je echt veilig kan gebruiken.. wel een tip, doe een vlooienbandje in de stofzuigerzak! alles wat je opzuigt gaat dan in ieder geval dood!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:03

Mjay schreef:
tja.. elke spray bevatten insecticiden.. anders werken ze niet.. en daar kruipen jou kinderen dan doorheen....... dus ik denk niet dat er een spray is die je echt veilig kan gebruiken.. wel een tip, doe een vlooienbandje in de stofzuigerzak! alles wat je opzuigt gaat dan in ieder geval dood!

haha :')
ik dacht dat vlooien dan gewoon niet kwamen? :D