Mijn ouders zouden graag een hondje kopen, mama heeft thuis als kind altijd hondje gehad. Nu is de vraag welk ras?
Mijn vriend heeft bij hem thuis een dwergpoedel; deze is onlangs een weekendje bij ons gebleven en mama was verliefd
Natuurlijk kan ik moeilijk mijn vriend zijn hondje kidnappen naar ons thuis he
Dus zijn wij op zoek naar een hondje
* grootte: klein tot middelmatig
* aanhankelijk en trouw aan zijn baasje(s); knuffelgeval dat we makkelijk los kunnen laten lopen in bos ofz

* kleur: niet belangrijk
* kan alleen zijn; ouders werken nog, mama is 3dagen per week thuis. Is niet de bedoeling dat we hem overal meenemen, kan soms gewoon niet..
* redelijk sportief; regelmatig wandeling in het bos. Wij hebben een tuin maar deze is niet zo groot ( +/- 55m²), maar er is meer als bos genoe gin de omgeving
* kind - en diervriendelijk: aangezien we toch veel katten en paarden in de omgeving hebben en ook in het bos natuurlijk. Het dier mag wel jachtinstinct hebben maar niet agressief zijn tegenover derden.
Dit is zowat wat we zoeken
Weten jullie welke rassen er bijhoren? Moet niet aan alle 'eisen' voldoen maar wel iets in deze aard
Dus laat maar komen
Dan kunnen we ze een voor een overlopen. We willen zeker geen impulsieve koop doen, diertje blijft voor het leven
Ik heb er twee en hiervoor ook eentje gehad, heerlijke hondjes met een súper karakter, ik lach me dood om die twee soms
En ze zijn gewoon ontzettend lief en aanhankelijk, mijn schoot is te klein voor hun allebei, dus ligt de jongste nu op mijn schoot en de oudste hangt tegen me aan en ligt met haar kop op mijn voeten; 'zo dicht mogelijk bij het baasje aub'