ging zogenaamd per ongeluk, ja daag kwam ze goed uit de eerste keer hebben ze er goed aan verdient zonder er ook maar iets ervoor te willen doen, ze hebben zelf 3 borders allemaal zo mager als wat soms hebben ze geen eens geld om gewoon hondenvoer te kopen.
Moeder hond is zo mager, zelfs dierenarts zei dat ze op het randje zat qua gewicht.
Ze vinden het lekker gemakkelijk geld verdienen, het zijn toch maar poedersuiker en puppy's ze vragen overal ( lees echt overal gratis puppy dingen aan en schooien er overal op los) ben gewoon zo kwaad dat ze weer puppy's hebben genomen.
toen ze erachter kwamen dat hun teef weer gedekt was wouden ze een morningafter pil voor mensen geven
want dat was het goedkoopste ze konden het inelk geval proberen, en spuitjes wouden ze niet was veeltste duur, ik heb toen voor ze kunnen regelen dat ze hun teef konden laten sterilliseren voor maar 300 euro incl alles, maar ook dit was te duur ( uiteraard als je aan een nestje van 5 pups over de 3000 euro kunt verdienen.) ben echt zo kwaad he arme honden ook!ze hadden ze al op marktplaats te koop staan voordat de moeder uberhaupt was bevallen :S nu zijn er ook al pups verkocht terwijl ze amper geboren zijn..
Nu moet ze hier bij onze dierenopvang nog 1 maand stage lopen maar dat zie ik dus echt NIET zitten maarja contract is al ondertekend zou ik er onderuit kunnen komen?
ben zo ongelovelijk kwaad