Snel geld verdienen? ben echt zo kwaad he!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Snel geld verdienen? ben echt zo kwaad he!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 10:46

iemand die ik ken heeft nu voor de 2e keer een nest pups bij hun border collie's
ging zogenaamd per ongeluk, ja daag kwam ze goed uit de eerste keer hebben ze er goed aan verdient zonder er ook maar iets ervoor te willen doen, ze hebben zelf 3 borders allemaal zo mager als wat soms hebben ze geen eens geld om gewoon hondenvoer te kopen.

Moeder hond is zo mager, zelfs dierenarts zei dat ze op het randje zat qua gewicht.

Ze vinden het lekker gemakkelijk geld verdienen, het zijn toch maar poedersuiker en puppy's ze vragen overal ( lees echt overal gratis puppy dingen aan en schooien er overal op los) ben gewoon zo kwaad dat ze weer puppy's hebben genomen.

toen ze erachter kwamen dat hun teef weer gedekt was wouden ze een morningafter pil voor mensen geven -:(- want dat was het goedkoopste ze konden het inelk geval proberen, en spuitjes wouden ze niet was veeltste duur, ik heb toen voor ze kunnen regelen dat ze hun teef konden laten sterilliseren voor maar 300 euro incl alles, maar ook dit was te duur ( uiteraard als je aan een nestje van 5 pups over de 3000 euro kunt verdienen.) ben echt zo kwaad he arme honden ook!

ze hadden ze al op marktplaats te koop staan voordat de moeder uberhaupt was bevallen :S nu zijn er ook al pups verkocht terwijl ze amper geboren zijn..

Nu moet ze hier bij onze dierenopvang nog 1 maand stage lopen maar dat zie ik dus echt NIET zitten maarja contract is al ondertekend zou ik er onderuit kunnen komen?

ben zo ongelovelijk kwaad -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

Goof

Re: Snel geld verdienen? ben echt zo kwaad he!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 10:55

Adverteren voordat de pups er zijn lijkt me alleen maar wijs. Ben je in ieder geval verzekerd van een huisje.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 10:57

ja omdat ze niet met die strontbeesten willen zitten zeggen ze ;)
verder doen ze er totaal niks aan

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:20

Dierenbescherming bellen en melding vna maken ? Als ze zo ondervoed zijn lijkt me het niet fijn voor de moederhond om jongen te krijgen en te voeden... Kan nooit gezond zijn

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:22

Inderdaad, melding maken bij de DB. Als het er echt zo erg is als jij zegt zullen de honden snel weg zijn...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:06

nee, dierenarts heeft de moeder toen gezien met de pups, die zei toen al dat ze op het randje zat.
DB heb ik al gebeld maar die doen er tot nog toe niets mee

Iphi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:09

Het is misschien juist goed dat ze stage komt doen op de dierenopvang, daar zal ze misschien wat van leren. En als ze zoveel geld ontvangt voor die pups binnenkort, dan heeft ze op dat moment dus ook geld voor een sterilisatie... probeer haar daarvan te overtuigen! Voor dit nest is het toch te laat, dat kan je nu niet meer tegenhouden.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:39

Iphi schreef:
Het is misschien juist goed dat ze stage komt doen op de dierenopvang, daar zal ze misschien wat van leren. En als ze zoveel geld ontvangt voor die pups binnenkort, dan heeft ze op dat moment dus ook geld voor een sterilisatie... probeer haar daarvan te overtuigen! Voor dit nest is het toch te laat, dat kan je nu niet meer tegenhouden.

ze heeft er al een jaar stage opzitten hier maar was gezakt voor haar proeven en moet dus maandje weer stage en proeven opnieuw doen.

die mensen zijn niet te overtuigen die ruiken geld, wat gemakkelijk te verdienen valt voor hun autorijlessen :(

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:25

wtf 600 euro voor een pup wat door een broodfokker is gefokt :S
ik snap die mensen niet die zo'n hond hebbe gekocht..
je kijkt tenslotte bij het kopen van een hond na de ouders van de pup.
als die er slecht uit zien koop je ze niet.. en al helemaal niet voor 600 euro per stuk:@

wtf,.. die mensen zouden een spuit moeten krijge de H U F T E R S!!!!!