Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Jaaaren geleden is onze kater ook om die reden ingeslapen (ik was toen pas 2 jaar, don't shoot me) en dat ging zonder problemen en de dierenarts was het er zelfs mee eens. Ik zou dus verder zoeken naar een dierenarts die het wel wilt doen. Ik kan me helemaal vinden in je situatie
zap schreef:Andere dierenartsen bellen. Jaaaren geleden is onze kater ook om die reden ingeslapen (ik was toen pas 2 jaar, don't shoot me) en dat ging zonder problemen en de dierenarts was het er zelfs mee eens. Ik zou dus verder zoeken naar een dierenarts die het wel wilt doen. Ik kan me helemaal vinden in je situatie
Zilfstar schreef:zap schreef:Andere dierenartsen bellen. Jaaaren geleden is onze kater ook om die reden ingeslapen (ik was toen pas 2 jaar, don't shoot me) en dat ging zonder problemen en de dierenarts was het er zelfs mee eens. Ik zou dus verder zoeken naar een dierenarts die het wel wilt doen. Ik kan me helemaal vinden in je situatie
ECHT? een kater in laten slapen omdat ie sproeit??? Dus natuurlijk gedrag vertoond?
. Kater was onhandelbaar door het sproeien. En ik ben van mening dat je zo'n dier (die ongelukkig is, want dat was hij zelfde verhaal als bij ts) het niet aan kan doen om hem weg te doen, zonder dat je weet dat hij het goed heeft. Ik vind een asiel verschrikkelijk voor een kat en dan is het kiezen tussen 2 kwaden en mijn keuze zou dan ook een spuitje zijn. Ik vind dat veel humaner, net zoals ts er over denkt. En natuurlijk als het anders kon, dan was het echt wel anders gedaan, maar het kon gewoon niet anders.
daffene schreef:@Fargo, ik heb ook Feliway (spuitflesje), maar de mijne plast overal overheen helaas...