Bentley is inmiddels alweer bijna 16 weken oud en ze groeit maar door! Ik geloof dat het een flinke hond gaat worden, want ze is nu al flink aan de maat voor haar leeftijd

Binnenkort begint de puppycursus en is het gebeurd met haar luie leventje
en dan maar eens kijken wat we daarna eens met haar gaan doen!Nog even ter herinnering: Bentley 8 weken oud en net bij ons thuis. Echt nog een schattig, wollig pupje
Dat wollige vachtje is ze inmiddels aan het verliezen.
Een paar weken geleden in het korenveld.

Bentley oefent vast voor speurhond
Nieuwe luchtjes zijn ook zo interessant
Hier zal ze een week of 12/13 zijn.
Natuurlijk wordt er ook nog veel gespeeld. Deze grote knuffelhond is vaak de pineut

En wie goed wil groeien, moet goed eten. Met Bentley's eetlust is in elk geval niets mis

Bentley is dol op water, maar we beginnen natuurlijk in het ondiepe. Een kort filmpje, maar ze kan zich volgens mij wel een hele middag vermaken in zo'n plas.
Inmiddels mag ze ook in het diepe en is ze zelfs al geslaagd voor haar A-diploma!
Ze ging er zo in en heeft een stukje echt gezwommen. Ik was zo verbaast, dat ik te laat was om het nog vast te leggen. Maar ze was niet te beroerd om nog even een duik te nemen
En nog even 2 foto's van dit knappe hondje na het zwemmen

inmiddels staan ze trouwens wel iets minder naar elkaar toe, ziet er niet meer zo maf uit
)
geweldig beest!
dat vind ik prachtig
maar als je ziet hoeveel lol ze hebben, neem je dat maar op de koop toe